Sproeten/stipjes heeft de mijne niet echt, maar toen ik haar van het jaar aankocht was ze geschoren en zilver van kleer, naar mate het voorjaar en de zomer kwam werd ze steeds witter, en nu krijgt ze dus weer dondere haren terug, viel me net ook heel erg op met wassen! Dus ik hoop dat ze weer zo mooi zilver word want dat was echt een mooi kleurtje, ook veel complimenten ocer gekregen. Vooral als in 'ik houd normaal niet van schimmels, maar die van jou vind ik wel heel mooi'
Haha de mijne is een roodschimmel! In d'r wintervacht was ze echt 'rood', geschoren was ze bijna wit, zomervacht weer iets roder met witte stippen, maar niet meer zo rood als ze was Zit nu op m'n telefoon, zal vanavond een foto'tje plaatsen om het te verduidelijken
Fiëgo wordt weer donkerder, lang leve de wintervacht Zal zo even een foto maken
Hinke
Geplaatst: 23-09-14 17:52
Mooie schimmels hier
@sanne leuk setje dat blauw
Mijn schimmeltje afgelopen weekend tijdens een springclinic (still uit een filmpje, vandaar wat wazig)
Iedereen mag dan afgeven op schimmels, ik ben heel erg blij met mijn schimmeltje Ik begin de kleur steeds meer te waarderen, ook nu ze langzaam aan wit wordt.
Vandaag weer een buitenrit gemaakt met de paardjes. Naar de kotermeer geweest maarja ze wouden het water niet in want dat bijt hoor
Cabelz
Geplaatst: 06-10-14 19:21
Leuk zeg! Wij hebben in de buurt ook zo'n soort plas/meer, maar daar willen ze ook nooit in, terwijl een waterbak of de zee geen probleem is
Die van mij heeft vorige week maandag een operatie gehad aan z'n oog en we mochten vandaag alweer (was echt heel erg verbaast dat het zo snel weer mocht) het werk oppakken. Hij had er nogal zin en zette letterlijk als springpaard z'n beste beentje voor
Het is niet mijn schimmel, en helaas ook niet mijn verzorgpaardje meer. Maar wel een van m'n grootste paardenliefdes Dus vond ik dat ze niet mocht ontbreken in dit schimmeltopic! 'mijn' lieve Tolalinde!