Als ik filmpjes kijk en ze hebben harde muziek eronder druk ik automatisch al op vorige/kruisje/geluid uit. Kan ik heel slecht tegen. Vertraagde beelden zeggen me ook niet zo veel idd. Verder is het wel handig als het beeld een beetje scherp is, soms zie ik hele wazige/haperende filmpjes en dan heb ik het ook wel gauw gezien.
@Bertine heel veel succes morgen hoop dat alles goed is!
Anoniem
Geplaatst: 07-06-12 22:41
Alja schreef:
[naam] is je leerpaard niks geworden?
Nog niet geweest. Ze zit met potentiële koper om tafel dus afwachten
Pattypaard
Geplaatst: 08-06-12 07:08
Vertraagde beelden zegt inderdaad weinig, muziek zet ik meestal gelijk uit dat leidt af en is vaak gruwelijk irritant. En scherp beeld inderdaad en gefilmd met een stille hand + dichtbij genoeg gefilmd. Heel het paard moet er wel op staan maar niet zodat er 10 x meer omgeving op staat dan dat het paard erop staat. Het paard op beide handen in alle 3 de gangen is ook fijn om te zien, eventueel ook los.
Chelsea1691: Haha inderdaad wel een beetje een luxe positie, maar dat is niet erg. Zou inderdaad nog eens gaan kijken bij beide en goed op je gevoel af gaan. _URIA_: Fijn dat hij klinisch goed is! Nu hopen dat hij röntgenologisch ook goed is. Nanno_123: Fijn dat die van jou al door de dierenarts van de verkopende partij is goedgekeurd. Recent? Cath_16: Mooi dat je wat leuks doorgemaild hebt gekregen! Nu snel plannen om daarheen te gaan? bertine37: Succes vandaag! Duimen draaien weer. Vonneke; Veel plezier en succes van het weekend!
Succes voor degene die vandaag gaan keuren gefeliciteerd voor die gene die al voor 50% goed gekeurd zijn. Duimen voor de andere helf!! en veel plezier voor zij die dit weekend weer gaan proef rijden en kijken bij eventuele toekomstige maatjes!!
Ik heb ook echt een leukerd op het oog. Denk dat we van de week maar eens gaan kijken 4 jaar loopt L en 175 dus wel een grote maar ikzelf ben ook 1.73 dus maakt opzich niet zo veel uit. Heb er in ieder geval zin in
Stoer paard Cath! ik ben ook wel benieuwd naar het filmpje! (al ben ik bang dat mijn pc hier op het werk dat niet aan kan) Bertine, veel succes met keuren vandaag!