Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Cath_16 schreef:Ik zou ook heel kritisch blijven tijdens je proefperiode.
Het kan zijn dat je het eruit krijgt maar sowieso niet binnen een korte tijd en misschien helemaal niet. Karakter zal al helemaal niet veel veranderen.
Arabiertje* schreef:De foto's die genomen zijn vorig jaar heeft de dierenarts en die bekijkt hij nu grondig. Hij komt volgende week klinisch keuren, maar zal ook draf testen doen. Op harde en zachte ondergrond, haar benen controleren, bloed afnemen. En als hij niet zeker is of ze goed gekeurd is, laat ik nog foto's nemen.

GJ9 schreef:Cath_16 schreef:Ik zou ook heel kritisch blijven tijdens je proefperiode.
Het kan zijn dat je het eruit krijgt maar sowieso niet binnen een korte tijd en misschien helemaal niet. Karakter zal al helemaal niet veel veranderen.
Nee dat duurt wel een tijdje.
De grote puzzel is: hoeveel is karakter, en hoeveel is (gebrek aan) opvoeding.
Staat los van de lichamelijke mogelijkheden van het paard.
Arabiertje* schreef:Bij mij is dat ook ontstaan GJ9.![]()
Dankje Listiglistje, heb dat in de tijd ook nog gehoord bij m'n haflinger die ik nooit op een deftig bit ging kunnen rijden. Tot het werkelijk zo was, en iedereen grote ogen trok. Met les en begeleiding lukt me dit zeker wel. Je geeft me gewoon geen kans, en dan houd het op.
Arabiertje* schreef:Bij mij is dat ook ontstaan GJ9.![]()
Dankje Listiglistje, heb dat in de tijd ook nog gehoord bij m'n haflinger die ik nooit op een deftig bit ging kunnen rijden. Tot het werkelijk zo was, en iedereen grote ogen trok. Met les en begeleiding lukt me dit zeker wel. Je geeft me gewoon geen kans, en dan houd het op.

Arabiertje* schreef:Dan had ze gisteren bij de les erger moeten gedaan hebben als de eerste keer. Ik wacht de proeftijd af, voor ik beslis.

Arabiertje* schreef:Dan had ze gisteren bij de les erger moeten gedaan hebben als de eerste keer. Ik wacht de proeftijd af, voor ik beslis.
)