Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Moon schreef:Ik was gisteren op de verjaardag van mijn oma. Mijn tante en ik zaten een beetje te kletsen over paarden toen plotseling mijn oom zich ook bij het gesprek voegde. Mijn oom is gek op paarden maar heeft nooit echt de mogelijkheid gehad om er echt mee bezig te zijn of zich er in te verdiepen. Hij werkt bij een dakdekbedrijf en vertelde dat hij laatst in Noord-Brabant bezig was met een klus bij een grote paardenstal. Zo eentje met hele dure paarden, die 'ene Calimero ofzo stond er ook'.
Er begon al een lichtje te branden bij mij. Hij zou het toch niet over Salinero hebben?
Hij vertelde vrolijk verder dat hij op een gegeven moment een van die 'staljongens' had gevraagd of hij misschien een stukje op 1 van die paarden mocht rijden. Want dat leek hem wel leuk. De staljongen keek hem aan alsof hij water zag branden en reageerde (volgens mijn oom een tikkeltje vrouwelijk) 'Neee Jongen! Natuurlijk niet! Die paarden, daar mag ik nog niet eens op rijden. Ik mag ze alleen poetsen en de stallen uitmesten!'
Jullie voelen hem misschien al aankomen.
Maar mijn lieftallige oompje is A) bij een van Nederlands bekendste Dressuuramazones/Meervoudig Olympisch Kampioene op stal geweest. En heeft B) doodleuk gevraagd of hij op 1 van die paarden mocht rijden.
Boerse nuchterheid!
XxKayleigh schreef:X halthouden en de groeten....
_Amigo schreef:Hahah Moon, dat hoor ik bijna wekelijks
Ik werk dan bij Theo Hanzon op stal, en mijn opa die komt mij iedere zondag halen.
En? Lekker gereden? Hoor ik dan standaard
Uuuhm opa denk je dat ik op die paarden van rijden van ik weet niet hoeveel duizende euros?
Appelmoes_11 schreef:Anoniem schreef:Zo wil ik mijn vriend leren rijden op een paardje....
Maar hij wil niet op dat paardje, nee hij wil op die zwarte.
Want die heet Doutzen en dan kan hij trots aan iedereen vertellen dat ie op Doutzen heeft gereden...
Want ja, dat is toch de droom van elke vent?
![]()
Die is wel héél sterk.
Mijn biologielerares uit de tweede zei ook dat schimmel een ras was.
Ik krijg van pennymeisjes ook vaak te horen: "Wat n mooiie!!!! iiCc houww vn Tiink3rss!!![]()
![]()
"
Aanschouw mijn Tinker:
http://i395.photobucket.com/albums/pp35 ... CT2085.jpg[/img]