Nee hoor Nathe, hij heeft natuurlijk sowieso een chip in z'n achterbeend. De enige reden waarom ik evt ga bellen is omdat ie zo mooi is haha maar da's natuulijk geen goede reden om een met een chip te kopen.
Adin: heb jij ook een linkje voor mij? ik word nu toch wel nieuwschierig!
ingetje3012
Geplaatst door de TopicStarter: 30-10-11 15:21
Die van mij moet ook röntgenologisch gekeurd zijn of gekeurd mogen worden! Ook ik heb net als Adin hier behoorlijk pech mee gehad. Mijn geluk is dat ik haar nog niet heb hoeven laten inslapen. En dat ze het op dit moment recreatief heel goed doet.
Adin
Geplaatst: 30-10-11 15:23
Lady_melissa schreef:
Adin: heb jij ook een linkje voor mij? ik word nu toch wel nieuwschierig!
je hebt PB
Lady_melissa
Geplaatst: 30-10-11 15:24
haha het wordt vechten naar de vossen met veel wit!
Adin
Geplaatst: 30-10-11 15:25
heb nu 2 paarden laten keuren, op eigen kosten, gelukkig kwam het bij de eerste fot's al aan het licht maar ben toch de kosten voor klinisch en een paar foto's kwijt.
De eerste had forse KS de tweede had verbening van het hoefkraakbeen.
Wil nu eigenlijk echt zelf geen kosten meer maken aan afkeuringen!
Lady_melissa
Geplaatst: 30-10-11 15:26
Oe Adin, die is idd erg leuk! Wat een joekel zeg, poeh. Ik zal internet een beetje in de gaten houden voor jullie. Het liefst moeten de paarden dus al zijn goedgekeurd?
ben gisteren nog eens naar mijn toekomstige stalling gaan kijken... ik kijk er naar uit wanneer ik eindelijk met mijn paard daar kan gaan staan! Zo'n luxe...
Hopelijk valt die van morgen mee en dan heb ik misschien volgend weekend al een paard! Maarja nog niet te euforisch zijn he...
gelukkig is deze recent röntgenologisch gekeurd... morgen wel ook vragen of ze klinisch gekeurd is bij hun.
De eerste die je liet zien bij van vliet heb ik idd al eens gezien. Ze staat al lang te koop en vind haar niet echt prettig gereden. Maar ik hou ze in het achterhoofd
Adin, dat is dus niet helemaal waar. Mijn paard heeft ook even te koop gestaan ondanks dat iedereen hem leuk vond, ik denk dat niet iedereen de kwaliteit zag.
Oeh, lees net een stuk dan Dap moergestel dat een chip aan de achterzijde het minst gunstig is. Ze worden wel goedgekeurd maar vaker kreupel Wellicht kan ik beter niet gaan...als het teveel risico oplevert hoef ik hem toch niet.
@adin, ik zou dan toch niet gaan denk ik. Dan kan je ook niet verliefd worden op het paard in kwestie. Dan kan je misschien beter even verder kijken naar een paard wat 100% in orde is.
ik denk het ook. heb nog wel gevraagd of ze de foto msischien aan mij kan mailen dan laat ik die even beoordelen door mijn dierenarts en anders toch maar weer verder kijken.
Ik ben net terug van een paard uit Gelderland en eigenlijk vond ik m helemaal geweldig ! Hij was alleen veel te schraal en daardoor was hij ook wat traag naar mijn idee . Ik twijfel nou een beetje of het misschien niet erger was als dat ik dacht . Na mijn idee werkt goed voeren en lekker buitenrijden voor dit paard wel , maar stel dat ik dit paard klinische laat keuren en hij wordt goedgekeurd, maar blijkt thuis toch ziek te zijn is de verkoper dan verplicht het paard terug te nemen ?
is het een particulier of handelstal? bij een handelaar wel, particulier weet ik eigenlijk niet. Als het een verborgen gebrek en is en jij hebt voldaan aan je onderzoeksplicht...lijkt mij van wel. Let ook goed op dat ze bloed af nemen bij de keuring dan.