dus ja.
maar ik heb makelijk praten, want ik heb geen paard
Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Laaavo schreef:Tendance, ik weet niet welke kant je op wil...
Je leest volgensmij alleen maar wat je wil zien.
Mijn paard gaat niet weg voor een miljoen
_Arwen_ schreef:Ben het ook niet helemaal met het etensverhaal eens. Hoewel mijn paard ook iedereen aardig vindt die haar voert, hoor. Maar ze is vrij mensgericht. Ze vindt veel mensen aardig maar als ik er een tijdje niet ben zakt ze wel in. Komt ook wel omdat ik haar meer aandacht geef dan anderen
stef schreef:_Arwen_ schreef:Ben het ook niet helemaal met het etensverhaal eens. Hoewel mijn paard ook iedereen aardig vindt die haar voert, hoor. Maar ze is vrij mensgericht. Ze vindt veel mensen aardig maar als ik er een tijdje niet ben zakt ze wel in. Komt ook wel omdat ik haar meer aandacht geef dan anderen
Hier zeg je het al... Als een ander net zo veel aandacht geeft, zullen de meeste paarden daar echt geen seconde wakker van liggen
FloortjeM schreef:in dit soort topics vind ik het altijd opvallend dat de mensen die 'nee, nooit' zeggen over het algemeen de eigenaren zijn van de paarden die in het economisch verkeer het minste waard zijn. Eigenaren van paarden die bij verkoop wel echt serieus geld opleveren, denken er vaak wat genuanceerder over.
FloortjeM schreef:in dit soort topics vind ik het altijd opvallend dat de mensen die 'nee, nooit' zeggen over het algemeen de eigenaren zijn van de paarden die in het economisch verkeer het minste waard zijn. Eigenaren van paarden die bij verkoop wel echt serieus geld opleveren, denken er vaak wat genuanceerder over.