Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
beantsje schreef:ik heb maandag een onzinmailtje gestuurd naar info@toptijdschriften.nl gestuurd,
met de vraag sinds wanneer ze horsimo hebben overgenomen.
Dit eigenlijk puur om te testen of dit adres gelezen wordt.
En dinsdag had ik al een reactie!
Van de hoofdredacteur himself.
moraal van het verhaal: deze e-mail wordt gelezen!
hij ondertekende trouwens met c.van.dijk@toptijdschriften.nl
Jee...blad gewoon veranderd, prijs omhoog...beantsje schreef:WOW al 16 medestanders!
Ikzelf heb vandaag de nieuwe horsimo van mei ontvangen maar ga 'm ongeopend retour sturen. Ik heb immers per direkt de overeenkomst ontbonden.
Ben overigens wel nieuwschierig of deze van dezelfde belabberde kwaliteit is als de vorige...
Paar bladzijde paarden en daarna over honden en katten paar pagina's en een hele hoop reclame, volgens mij nog meer als de vorige!
Jacky91 schreef:ik heb ook een EENMALIGE automatische incasso gegeven
maar als je niet betaald krijg je een ingebrekestelling
met dreiging van deurwaarder of te wel verdere gerechtelijke stappen

Jacky91 schreef:april wel gehad, het mei nummer nog niet
vandaag maar gebeld, maar moest aangetekend opzeggen
dus dat maar gedaan
de ingebrekestelling kon ik als niet verzonden beschouwen
en er werdt gegarandeerd dat ik een schriftelijke reactie zou krijgen op het opzeggen
ben benieuwd
Laurabram schreef:Heeft iedereen nu inmiddels april en evt mei al gekregen dan?
Ik heb nog niks gezien, geen bevestiging van opzegging gehad, maar ook geen blad meer...... vreemd......
Nyckle schreef:Jacky91 schreef:ik heb ook een EENMALIGE automatische incasso gegeven
maar als je niet betaald krijg je een ingebrekestelling
met dreiging van deurwaarder of te wel verdere gerechtelijke stappen
Oh daar ben je mooi klaar mee
Nou zal eens alle mailadressen in dit topic een mail sturen in de hoop dat ik reactie krijg. Gewoon oplichters zijn het!