Lidmaatschap Horsimo: waarschuwing

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Flappy_Jr

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-10 22:11

Ik heb het nummer van mei nog niet eens gekregen... de vertraging zal wel zitten in de postcode die in mijn dorpje een aantal jaren gelden veranderd is en dat was al in de tijd van TNT. Zelfs het doorgegeven daarvan gaf al een hoop gezeik van de kant van horsimo, ik heb toen zelfs een aantal nummers niet ontvangen en er wel gewoon voor betaald. Mooi dat ik nu dus niks meer ga betalen, ik heb het abbo toch al opgezet of het gelukt is weet ik niet dat boeit me namelijk niet. Gratis bagger tijdschrift is gratis bagger tijdschrift.

Weet je wat me trouwens ook opgevallen is is dat ze dingen herhalen die een aantal jaren geleden al in het blad verschenen waren.

PEET_G

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-10 22:20

beantsje schreef:
ik heb maandag een onzinmailtje gestuurd naar info@toptijdschriften.nl gestuurd,
met de vraag sinds wanneer ze horsimo hebben overgenomen.

Dit eigenlijk puur om te testen of dit adres gelezen wordt.
En dinsdag had ik al een reactie!
Van de hoofdredacteur himself.
moraal van het verhaal: deze e-mail wordt gelezen!
hij ondertekende trouwens met c.van.dijk@toptijdschriften.nl

Dan wordt de mail op info@toptijdschriften.nl selectief gelezen en/of beantwoord, daar had ik eerder dan Maandag een mail heen gestuurd en gevraagd om een leesbevestiging en ik heb 0,0 reactie........
Zelfs geen leesbevestiging!

Traiectum

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-10 08:16

Ik was net aan het googelen, om te kijken wat de voorwaarden e.d. zijn voor het opzeggen van een abonnement. Ik klik op http://www.opzeggen.nu .... drie keer raden waar je dan uitkomt.

Anoniem

Re: Lidmaatschap Horsimo: waarschuwing

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-10 08:19

Tsss...jeetje...tijdje niet gekeken hier, nu wel en zó blij dat ik er echt vanaf ben! :j Jee...blad gewoon veranderd, prijs omhoog...
En lekker slim van ze...bald overgenomen door Toptijdschriften. Gewoon ene bedrijfje laten opdoeken en de boel een andere naam gegeven als je t mij vraagt!

Kailonne

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-10 10:20

Ik doe ook mee aan de protestactie
Lijst voor protestactie Radar:
Kehdra
Jesskn
IngridB
dammie1
neutje
Angela_
texelse
bey
Isabonny
onassa
PEET_G
Milan_lover
Kaygee
Jacky91
Fantastico
Kailonne

beantsje

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-10 10:38

WOW al 16 medestanders!
Ikzelf heb vandaag de nieuwe horsimo van mei ontvangen maar ga 'm ongeopend retour sturen. Ik heb immers per direkt de overeenkomst ontbonden.
Ben overigens wel nieuwschierig of deze van dezelfde belabberde kwaliteit is als de vorige...

aafje87

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-10 11:37

beantsje schreef:
WOW al 16 medestanders!
Ikzelf heb vandaag de nieuwe horsimo van mei ontvangen maar ga 'm ongeopend retour sturen. Ik heb immers per direkt de overeenkomst ontbonden.
Ben overigens wel nieuwschierig of deze van dezelfde belabberde kwaliteit is als de vorige...

Daar kan ik heel kort over zijn, hij is zelfs nog erger :( Paar bladzijde paarden en daarna over honden en katten paar pagina's en een hele hoop reclame, volgens mij nog meer als de vorige!

Maar je mag mij ook op de lijst voor radar plaatsen hoor, ik ben het spuug zat met die lui

Laurabram

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-10 12:46

Heeft iedereen nu inmiddels april en evt mei al gekregen dan?
Ik heb nog niks gezien, geen bevestiging van opzegging gehad, maar ook geen blad meer...... vreemd......

Jacky91

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-10 12:58

april wel gehad, het mei nummer nog niet
vandaag maar gebeld, maar moest aangetekend opzeggen
dus dat maar gedaan
de ingebrekestelling kon ik als niet verzonden beschouwen
en er werdt gegarandeerd dat ik een schriftelijke reactie zou krijgen op het opzeggen

ben benieuwd

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-10 13:00

Ik heb vandaag het mei nummer ook gekregen, meende dat ik die al had maar dat was waarschijnlijk het april nummer. Ik weet nu sowieso zeker dat ik het blad op ga zeggen :j

berdien85

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-10 13:01

Ja maar.. das ook niet zo gek hoor! Je krijgt het mei nummer natuurlijk in juni, niet in mei.. Dat zou gek zijn! :')

__Nienke

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-10 13:02

Succes dan met opzeggen! :+

Jacky91: naar welk nummer heb jij gebeld? Ik heb namelijk ook al een paar keer geprobeerd ze te bellen, maar werd niet opgenomen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-10 13:03

Nee maar vorige week kreeg ik het april nummer, dus ging ervan uit dat dát het mei nummer was. Maar na nadere inspectie was dat het ietwat ( :+ ) late nummer van april. Maar desondanks is de inhoud van het blad op dit moment ongeveer hetzelfde als poep........

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-10 13:06

__Nienke schreef:
Succes dan met opzeggen! :+

Wij hebben niet toegestemt met een automatisch incasso (zo heet dat toch?!) dus als ze gewoon het blad wéér sturen betaal ik gewoon niet. :+

Jacky91

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-10 13:10

ik heb ook een EENMALIGE automatische incasso gegeven
maar als je niet betaald krijg je een ingebrekestelling
met dreiging van deurwaarder of te wel verdere gerechtelijke stappen

__Nienke

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-10 13:11

Nee, idd, dat hebben wij ook. Wel gewoon netjes opgezegd, eerst aangetekend en daarna via de mail nogmaals toen ik een aanmaning kreeg. Krijg het blad nu ook elke maand, mij best, maar begin het nu toch ook wel een beetje beu te worden. De rekeningen worden ondertussen wel in de gaten gehouden, want na alle verhalen zie ik ze er wel voor aan om gewoon geld af te schrijven, zonder dat ze die incasso hebben.

Veel mensen in dit topic hebben problemen met opzeggen van het blad, vandaar dat ik je succes wenste! ;)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-10 13:12

Jacky91 schreef:

Oh daar ben je mooi klaar mee :\

Nou zal eens alle mailadressen in dit topic een mail sturen in de hoop dat ik reactie krijg. Gewoon oplichters zijn het!

LADPR

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-10 13:16

Juni moet mijn laatste nummer zijn. Sturen ze dan gewoon door met rekening erbij krijgen ze gewoon retour afzender.

Jacky91

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-10 13:19

ik heb het rekeningnummer laten blokkeren door mijn bank, dus kunnen ze niet afschrijven, en vandaar hun brief
op mails reageren ze niet
zelfs geen leesbevestigingen, deze wel bij toptijdschriften, maar verder geen reacties

Laurabram

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-10 13:23

Toch wel even oppassen denk ik, want het is bij mij al van 2 verschillende rekeningnummers afgeschreven. Als ze weer wisselen staat 'ie niet geblokkeerd.

paulien__

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-10 14:08

Dank je wel voor de tip, ik zet em direct weer stop. Ik wil er geen gesodemieter mee hebben

Kaygee

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-10 14:49

Jacky91 schreef:
april wel gehad, het mei nummer nog niet
vandaag maar gebeld, maar moest aangetekend opzeggen
dus dat maar gedaan
de ingebrekestelling kon ik als niet verzonden beschouwen
en er werdt gegarandeerd dat ik een schriftelijke reactie zou krijgen op het opzeggen

ben benieuwd

En naar welk adres stuur je de brief dan? Die van mij gaat maandag op de post..

Dammie

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-10 18:50

Laurabram schreef:
Heeft iedereen nu inmiddels april en evt mei al gekregen dan?
Ik heb nog niks gezien, geen bevestiging van opzegging gehad, maar ook geen blad meer...... vreemd......

Nee, nog geen nummer gezien. Ik heb per mail opgezegd, en Astrid zou het in orde maken. Maar mijn abo zou nog tot oktober door moeten lopen.

Laurabram

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-10 18:54

't loopt dus nog steeds alles behalve soepel ondanks de brieven die sommigen gekregen hebben.

sarosxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-10 19:00

Nyckle schreef:
Jacky91 schreef:

Oh daar ben je mooi klaar mee :\

Nou zal eens alle mailadressen in dit topic een mail sturen in de hoop dat ik reactie krijg. Gewoon oplichters zijn het!

Gewoon even dat 010 nummer bellen en dan optie 3. Ik denk dat het wel mee valt met die deurwaarder. Zelf zijn ze schuldig aan ingebrekestelling door het niet leveren (maart hebben we nog steeds niet gehad) en door het niet tijdig aankondigen van de hogere "verzendkosten" en voor de meeste onterecht incasseren. Dit zijn aantal feiten waarop je het kan gooien voor een beëindiging, daarmee moeten ze accoord gaan.