Op een paard past ie niet (iig geen paard van 1.70 )
Denk meer iets voor een D/klein E pony..
charlotte_L
Geplaatst: 14-03-11 23:11
Mijn sporthaffie past die deken goed maar hij moet niet kleiner zijn! Alleen het halster is weer de maat van mijn fries en het sjabrak voor de shetjes .
Deken is ongeveer maat 175, halster was volgens mij cob/full, en dekjes beetje cobmaat, maar past ook net onder mijn 17,5" dressuurzadel.
Jessicauvita
Geplaatst: 15-03-11 12:45
Dus is er maar een maat?? Wat jammer, had gehoopt op een blauwe voor me B- pony en een bruine voor me fjord, mochten ze die kleuren weer binnen krijgen
Eerst maar eens afwachten of er dit voorjaar daadwerkelijk wel weer paardenspullen komen En dan is het nog afwachten of het weer zo'n zending is, zoals jaren geleden (oa bontdekjes), of dat het weer zo'n zending wordt als afgelopen keren (met de blauwe/bruine dekens en dekjes "champion") of dat er iets heel anders is.
Oww ik wil het ook zo graag weten! Woon praktisch naast de lidl dus ga voor de deur slapen!
WhoopyR
Geplaatst: 21-03-11 23:40
Paardensnoepjes hebben ze nu bij de Lidl in Duitsland. Heb ze er vorige week gehaald
MoonWencke
Geplaatst: 22-03-11 09:55
Ik denk dat dat afhankelijk is van waar in Duitsland je gaat Ik heb ze een paar weken terug ook kunnen halen, maar zit dan bij Trier in de buurt. Duitsland is groot, dus niet overal zijn dezelfde aanbiedingen.
WhoopyR
Geplaatst: 22-03-11 09:58
Ik heb ze bij de Lidl in Gronau gehaald. (over de grens bij Enschede)
ik heb ook eens de handschoenen bij de Lidl gehaald. Daar rijd ik nog steeds mee en ze zijn nog helemaal heel, terwijl anderen op stal al andere veel duurdere handschoenen hebben versleten.
Wamhorse
Geplaatst: 22-03-11 18:06
Tuttebel schreef:
Oww ik wil het ook zo graag weten! Woon praktisch naast de lidl dus ga voor de deur slapen!