Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
JuravelOX schreef:snap er echt geen zak van. Mensen zitten in crisis willen liever geen paard of pony ook al is ie voor nopes. En dan bieden mensen zich aan en JULLIE gaan er niet eens op in....
Tsssss wat nou straks........ik vind jullie in en in triest en zwak.
Tuurlijk laat jij het eerst uit de hand lopen, lekker makkelijk he.....zielig hoor en zeer onvolwassen
Heb jij dan geld etc om voor 3 te kunnen zorgen terwijl je niet eens voor 2 kon zorgen, kom op zeg. Denk eens aan het welzijn van het dier. Als je er niet voor kunt zorgen moet je ze ook niet aanschaffen.......terwijl je WIST dat anderen ze al konden plaatsen
tatjalove schreef:Omdat ik eerst heb zitten twijfelen of ik het uberhaupt wel zou plaatsen..
Er kunnen wel genoeg mensen zijn die zich aanbieden, maar ik weet niet of het slim is om Roiba nu al weer te verplaatsen..
Er zijn twijfels of ze misschien drachtig is..
Volgende week zal er een dierenarts komen om te controleren, dus dan heb ik daar pas zekerheid over..
JuravelOX schreef:IK geef gewoon mijn mening. Ik val niemand aan. Bekijk het gewoon vanaf het oogpunt wat beschreven word.
Zou van de gekken zijn als ze het topic op slot gooien......
Leo schreef:[mod]Dit topic kan weer open, omdat het zonde is als jullie hier niet meer over de Roemeense paarden kunnen bijpraten. Ik wil wel verzoeken om verdere discussie en speculatie rondom de verkoop van de twee paarden naar de handelsstal achterwege te laten. Die is er nu voldoende geweest, en er is inmiddels een oplossing gekomen. Alvast bedankt.
Leo schreef:[mod]Wederom gaat dit topic nu op slot. Het is jammer dat dit zo moet lopen, maar op deze manier gaat het absoluut niet werken.
We gaan nu bekijken hoe we het anders aan kunnen pakken, zodat het topic voor een laatste keer open kan.
Leo schreef:[mod]In overleg heropenen we dit topic wederom. Om herhaling van de laatste keer te voorkomen, wijs ik nog eens naar de moderatoropmerking die ik heb geplaatst bij de vorige opening. De discussie over de twee verkochte paarden is er nu genoeg geweest, en daarom wil ik verzoeken deze te beperken. De berichten die sinds de laatste heropening zijn geplaatst, hebben we verwijderd. Als de reacties hier weer escaleren, zullen we het topic definitief sluiten. We hopen dat dit nu weer een topic kan worden over het wel en wee van de hele groep Roemeense paarden.