different1 schreef:Maaike_Ma schreef:Wat een leuke fries!
Wat is de afstammeling?
Nu maak jij er afstameling van, dat lijkt me ook niet helemaal de bedoeling

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Jet schreef:Balou, je hebt gelijk hoor, maar als iemand zoiets verbetert, doe het dan goed.
Spannend inderdaad, hopen dat ze goed zijn. Op de foto die je plaatste ziet het er uit als een goedgebouwde, degelijke Fries! Worden Friezen tegenwoordig ook nog nagekeken op slokdarmverlamming omdat dat er best vaak voorkomt?
Babootje schreef:Balou_k schreef:Mijn zusje heeft daarnet een leuke 4 jarige Fries bekeken!
Zelfde zusje van de gofundme actie?
Balou_k schreef:Ja,
Maar, maak je geen zorgen. Ik heb haar nieuwe paard gesponsord.
Ook heb ik een nieuw dierenartspotje gesponsord en is de dierenarts rekening, uiteraard, volledig voldaan door haar.
Babootje schreef:Ik vroeg het omdat de go-fundme actie van je zus nog in je onderschrift stond en nog actief was. (Nog steeds trouwens.)
Goed dat je het nu uit je onderschrift hebt weggehaald.
Plop1997 schreef:Super leuk dat je voor een fries geslaagd bent!
Hier komt de zoektocht ook op z’n einde, wel met een twist want we hebben via via een super leuk paard aangeboden gekregen. Niet wat we zochten, maar wel wat we nodig hebben.![]()
Ik ga vandaag bellen om de keuring in te plannen bij de dierenarts. Foto’s en meer info komen later want het paard staat nog niet officieel in de verkoop.
Balou_k schreef:De mijne mag ik nu dus officieel ook showen!
Buda de Acedo
De foto is van het eerste keer proefrijden. Ik had al een half jaar niet echt gereden. Maar wat een leuk paard is het!
[ [url=m/s0WQl8.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/8eljpD.png]Afbeelding[/url] ]
Balou_k schreef:En vergis je niet, ook bij haar vorige paard begon ze met een flinke spaarpot. Maar met een dier dat in 2 jaar verschillende keren in de kliniek staat en waarvoor soms tweemaal per maand de dierenarts op de stoep komt is zo’n spaarpot helaas snel leeg. Soms is het leven even niet zo leuk en dat kan flinke klappen geven.
KirstenHorse schreef:Gefeliciteerd Balou! Die is echt heel knap!![]()
De keuring voor ‘mijn’ paard staat gepland voor woensdagochtend 9 uur, dus de spanning en het besef dat ik straks ‘ineens’ na jaren dromen een eigen paard heb begint ook te komen