Moderators: Coby, balance, Dyonne, Essie73, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
urobi schreef:Ik zou het weleens aan willen horen wat jullie van onze merrie vinden.
Ze is nog niet te koop misschien als ze echt in de sport loopt dat we haar dan wel verkopen maar dat is nu nog niet aan de orde.
Zonder op internet te gaan zoeken of ze al naar de keuring of zoiets geweest is wil ik weleens een oordeel horen wat ik vertel is dat ze nu 4 jaar is en springgefokt het is een Lupicor x Cantos(elite) x Zeus
[ Afbeelding ]
tita schreef:nu nog de kunde het bovengemiddelde eruit te halen en daar speelt ook karakter van het paard mee.
Gaaf hoofdstel Seven, paard zelf is niet mijn type maar ik hou ook van veel wit en aangezien ik paar jaar tegen paard aan moet kijken...was dat toch mijn vereiste.
Moet Urobi in de gaten houden
besita schreef:urobi schreef:Ik zou het weleens aan willen horen wat jullie van onze merrie vinden.
Ze is nog niet te koop misschien als ze echt in de sport loopt dat we haar dan wel verkopen maar dat is nu nog niet aan de orde.
Zonder op internet te gaan zoeken of ze al naar de keuring of zoiets geweest is wil ik weleens een oordeel horen wat ik vertel is dat ze nu 4 jaar is en springgefokt het is een Lupicor x Cantos(elite) x Zeus
[ Afbeelding ]
heb je die nog maar pas gekocht ?
ik meende deze namelijk wel op het internet te koop te hebben gezien
Cayenne schreef:Melanie, ik ben je eisen een beetje kwijt, maar is dit niet wat voor jou? http://www.sporthorses.nl/advertentie/5 ... OwoLndT-ZQ
Springfilmpje is niet heel handig genomen, maar wel aansprekend dier.
Marus schreef:@Nicole: jij weet wel wat mooi is
Ik heb nu een stuk of wat friezen op mn lijstje staan die ik ga bezichtigen!! Woehoe het begint nu wat te lopen maaaaaar de friezen mensen zijn NATUURLIJK vanaf donderdag tm zondag te vinden op de hengstenkeuring.
Dus ik meot even geduld hebben tot volgende week, vanavond ga ik nog wel bij 2 friezen hier in de buurt kijken.Ben benieuwd!
Een man belde mij gister want hij had gehoord van een kennis (die ik smiddags had gebeld) dat ik een fries zocht.ACh zo moet het balletje wat gaan rollen, want hier in Friesland genoeg friezen.
@Seven: blijf het een fantastisch paard vinden en zit met smart te wachten op rijfotos!Vind eht ook zo leuk te lezen hoe blij je met haar bent.
Marus schreef:En Melanie is als het goed is voorzien, hangt nog ff van de keuring af geloof ik.
@nicole; de meeste hengsten die daar wroden aangeboden zullen vast en zeker boven mijn budget zitten.....