Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
tienus63 schreef:Aanval Uffelte, 1 schaap gedood
Aanvulling en lam gewond.Citaat:Al 1,5 jaar vraag ik ………. hoe het met z'n schapen gaat.....maar nu was het raak
#poedersuiker
#winkelsteeg
#mooiedorpjeUffelte
[ Afbeelding ]Spoiler:
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
Bron app alert meldingen wolven in westerveld
Graag zichtmeldingen en aanvallen zsm doorgeven via 06-26952282. Sla dit nummer aub op in uw telefoon. U helpt hier dierenhouders enorm mee.
tienus63 schreef:Je zou ze hoofdelijk aansprakelijk moeten kunnen stellen!
Misschien dat ze dan feiten kunnen onderscheiden in hun fantasie.
Citaat:Dronten Flevoland
25-08-2024
07.55 uur
Wolf stak de N307 over richting het kaboutersbos. Gezien door een jager.
Meldingen over graag zo snel mogelijk aan de beheerders via whatsapp wolvenmeldpunt GW +31 6 17018889
Citaat:Biezenmortel Noord Brabant
25-08-2024
09.00 uur
Vanochtend zijn er mogelijk 2 wolven gezien thv de Loonse en Drunense duinen.
Melding is niet bij ons gemeld maar komt uit een facebookgroep dus lage betrouwbaarheid.
Meldingen over graag zo snel mogelijk aan de beheerders via whatsapp wolvenmeldpunt GW +31 6 17018889
Citaat:GLUREN BIJ DE BUREN
Sinds de reeks incidenten in het gebied van de Utrechtse Heuvelrug en Landgoed Den Treek-Henschoten merken wij dat we steeds meer bezoekers op onze pagina hebben die vinden dat wolven in een geürbaniseerd landschap, oftewel stadstaat Nederland alle ruimte moeten krijgen. We merken ook dat sommige van deze bezoekers het wolven reclame- en marketingverhaal van bepaalde organisaties in Nederland hier komen brengen. Soms in eigen woorden vertaald, soms door middel van spreuken en tegeltjeswijsheden en soms met linkjes naar andere berichten, zonder verdere toelichting.
Daarover willen we het volgende aangeven: Natuurlijk is iedereen van harte welkom om op onze pagina mee te lezen en te reageren. Ook als je een andere mening hebt, kan dat hier gewoon gezegd worden. Mits je taalgebruik netjes en respectvol is en je op een serieuze manier in gesprek wil. Dat waarderen wij zelfs! Wij blokkeren dan ook in principe niemand, wij voeren graag een goed gesprek. Dus van harte welkom!
Echter, als je komt om te trollen en de bedoeling hebt om de serieuze zaken die aan de orde komen met misplaatste lachsmileys te vervuilen dan willen we je graag een tip geven: Doe dat nou niet! Je kunt je tijd beter besteden! Wij zijn namelijk geen wolvenhaters! En wij zijn ook niet van gisteren. Wij hebben regelmatig contact met bekende wetenschappers en beschermers van wolven over de hele wereld. En ook zij houden hun hart vast over wat er in “Experiment The Netherlands” gebeurt.
Wie echt begrijpt wat er nodig is om dieren (en wolven) te beschermen weet dat wat er in Nederland gaande is, daar juist helemaal niets mee te maken heeft! Die prikt door de gladde en zoetgevooisde reclamecampagne heen. En die zal dus ook geen aandacht schenken aan mensen die dezelfde praatjes herhalen op onze pagina met de bedoeling om hier te trollen.
Dus…van harte welkom om hier mee te lezen en serieuze reacties te plaatsen en vragen te stellen. Daar gaan wij ook serieus op in. Maar verspil onze kostbare tijd en je eigen tijd nou niet met het liedje dat ondertussen grijsgedraaid is. En bedenk goed waar je je energie in steekt, want met elke reactie op onze berichten, wordt onze pagina meer zichtbaar op de tijdlijnen op Facebook. Dus op het moment dat je reclame komt maken voor wolven in Nederland, maak je eigenlijk reclame voor ons. Dat is dan onze bijvangst!
#wolvencrisis #wijsmetwolven #dewolfgezienopdeveluwe #praatjesvullengeengaatjes #trollen #WolveninNederland
Kaja schreef:Als je ziet wat AR weer aan het licht brengt met het vreselijke dierenleed van eenden, dan wil ik niet zeggen dat ze enkel maar slecht zijn. We moeten dan ook uitkijken niet te verzanden in complottheorieën.
Kaja schreef:Als je ziet wat AR weer aan het licht brengt met het vreselijke dierenleed van eenden, dan wil ik niet zeggen dat ze enkel maar slecht zijn. We moeten dan ook uitkijken niet te verzanden in complottheorieën.
tienus63 schreef:Zichtmelding DrontenCitaat:Dronten Flevoland
25-08-2024
07.55 uur
Wolf stak de N307 over richting het kaboutersbos. Gezien door een jager.
[ Afbeelding ]
Bron geen wolf
https://www.facebook.com/share/p/NZjNmn ... tid=WC7FNe
tienus63 schreef:Zichtmelding twee wolven Biezenmortel NBCitaat:Biezenmortel Noord Brabant
25-08-2024
09.00 uur
Vanochtend zijn er mogelijk 2 wolven gezien thv de Loonse en Drunense duinen.
Melding is niet bij ons gemeld maar komt uit een facebookgroep dus lage betrouwbaarheid.
[ Afbeelding ]
Bron geen wolf
https://www.facebook.com/share/p/NNKKmM ... tid=WC7FNe
Loretta schreef:Kaja schreef:Als je ziet wat AR weer aan het licht brengt met het vreselijke dierenleed van eenden, dan wil ik niet zeggen dat ze enkel maar slecht zijn. We moeten dan ook uitkijken niet te verzanden in complottheorieën.
Van die eendenzaak weet ik te weinig om daar iets zinnigs over te zeggen.
Alleen kan ik een organisatie die in het verleden al meermaals heeft laten zien het niet al te nauw met de waarheid te nemen en regelmatig aantoonbare leugens heeft verspreid niet meer heel serieus nemen.
Ze zullen het ongetwijfeld weleens bij het rechte eind hebben gehad. Dat maakt ze nog niet betrouwbaar.
anjali schreef:Kaja schreef:Als je ziet wat AR weer aan het licht brengt met het vreselijke dierenleed van eenden, dan wil ik niet zeggen dat ze enkel maar slecht zijn. We moeten dan ook uitkijken niet te verzanden in complottheorieën.
Dierenrechtenorganisaties doen zeer veel goeds. Ze brengen mishandelingen naar buiten. Dit gedoe met die wolven is gewoon giftig. Door pro-wolfers worden hele groepen die er helemaal geen verstand van hebben meegesleept en gaan zo een verkeerde weg op, terwijl ze op zich wel goede bedoelingen hadden. Voordat die wolventoestand een splijtzwam werd.
tienus63 schreef:[ Afbeelding ]
Wat een beheer van de edelherten op de Veluwe door Natuurmonumenten.
Zonder kalveren is het uitsterfbeleid.
Bron Frank Theunissen op X @ftheunissen3
Van Straaten Research
https://www.facebook.com/share/p/e56t43 ... tid=WC7FNe
tienus63 schreef:Noodbevel Den TreekCitaat:30 juli 2024/Leusden/Utrecht
Wie zwijgt stemt toe en stemmen wij toe?
Het artikel 175 word hier illegaal gebruikt, dit is alleen voor oproer of rampen
Afsluiten van aan NP mag alleen de minister bepalen
Wie gaat er een bezwaarschrift indienen?
Denk niet, dit is niet de regio waar ik woon. Lukt het Utrecht zullen meer gemeentes/provincies dit gaan doen!!
Noodbevel Den Treek
https://zoek.officielebekendmakingen.nl ... xMGQIGvF-g
Voorbeeld bezwaarschrift/screenshot 3
Nuttige tips: Hoe kan ik bezwaar maken tegen een beslissing van de overheid?
https://www.rijksoverheid.nl/onderwerpe ... v5cv67z1Hg
[ [url=m/PUezHV.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/xtVG9l.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/oEjKfo.jpg]Afbeelding[/url] ]
Bron geen wolf in cultuurlandschap
https://www.facebook.com/share/p/yNZnLka5uRBWL5ny/?
Citaat:26 augustus 2024/Luttelgeest/Noordoost Polder/Flevoland
Aanval op schapen
2 schapen gedood
7 schapen geëuthanaseerd 2 schapen met keelbeet
BIJ12 is geweest