Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Balou_k schreef:Zoiets moet toch wel te vinden zijn? In wat voor prijsklasse zoeken jullie?
Balou_k schreef:Ik ben vandaag voor de tweede keer gaan kijken bij een erg knappe PRE.
Hij is gekeurd Incl rug en hals in januari en mijn dierenarts ging de foto’s na kijken. Als hij ze oké vindt laat ik enkel klinisch keuren, maar daar verwacht ik geen gekke dingen bij.
Dan is het een kwestie van ballen er af en dan mag hij komen.
Babootje schreef:Balou_k schreef:Mijn zusje heeft daarnet een leuke 4 jarige Fries bekeken!
Zelfde zusje van de gofundme actie?
Babootje schreef:Balou_k schreef:Mijn zusje heeft daarnet een leuke 4 jarige Fries bekeken!
Zelfde zusje van de gofundme actie?
Sababber schreef:Tja de gofundme is van een half jaar geleden, misschien zijn alle onkosten inmiddels betaald en heeft ze weer wat kunnen sparen voor een ander paard? In een half jaar kan er een hoop
gebeuren.
Tieme schreef:Ik ga van de week bij een paard kijken die bij een handelaar staat. Paard zou eerder lui dan moe en verder heel relaxted zijn. Wr Zouden ook 12 jarige op rijden.
Nu zoek ik een recreatie paard en heb ik gevraagd of hij verkeersmak was en of je er alleen mee naar buiten kon. Handelaar gaf aan dat hij dit niet wist.
Wat zouden Jullie doen? Vragen of je naar buiten mag? De gok wagen of deze sowieso overslaan?
Balou_k schreef:Sababber schreef:Tja de gofundme is van een half jaar geleden, misschien zijn alle onkosten inmiddels betaald en heeft ze weer wat kunnen sparen voor een ander paard? In een half jaar kan er een hoop
gebeuren.
Het paard is in oktober geopereerd, de rekening is gelijk voldaan door in eerste instantie mijn stiefvader. Mijn zusje heeft dit volledig zelf terug betaald. Heeft ondertussen een leuke (vaste) baan als ambtenaar.
Ik heb het nieuwe paard volledig gesponsord en een €2500,- als spaarpotje voor dierenartskosten. Naast hetgeen ze zelf heeft gespaard.
Natuurlijk is er geen nieuw paard aangeschaft van het geld van de go fund me!
Benzz schreef:Wat onwijs lief dat je dat doet Balou!!