Eef33 schreef:Earth schreef:Zo jammer dat ik zulke slechte verhalen lees over Sans Souci, want op het oog hebben ze leuke dieren staan. Maar de prijs is al een beetje te goed om waar te zijn.
Die darco daar bijv, ziet eruit als een superleuk dier, die ik dacht te herkennen vanbokt...?
Ik ben een maand geleden ongeveer daar geweest. Hele aardige meiden maar hadden niet iets staan wat ik zocht. Paarden zien er wel wat slechter uit als op de foto's (veel wondjes en littekens).
Darco stond er toen ook al maar daar ben ik niet op geweest omdat werd aangegeven dat hij wel erg sensibel en kijkerig is. Dus wellicht dat hij daarom nog te koop staat...
Het paard komt niet door de klinische keuring. Lichte bemerking klopt niet. Paard dat ik vandaag liet keuren daar, is kreupel… en de DA heeft hem afgekeurd. Paard had pijn aan zijn knie en voetzool. Achterberg was dik, zijn rug gevoelig en liep onregelmatig.
Is nu in prijs verlaagd met lichte bemerking. Idem bij Darko. Dan ben je voor mij geen eerlijke handelaar.