) Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
)
DEAL
. Nicole hoe is het nu met je nieuwe topper?
mijn nieuwe gaat daar in tegen erg goed.. Het halster eet hem niet meer op, komt netjes wanneer ik hem roep, ik loop met hem in plaats hij met mij
geniet onwijs van de aandacht echt een knuffelbeer.! Water op de wasplek is wel ontzettenddddd eng dus dat is onze nieuwe stap 
Ze is overigens wél PROK en opgenomen in het stamboek. Dat ze geen kwaliteit zou hebben is zodoende flauwekul.
ik was ook blij met mijn knol pletje (ben blij) maar het wordt duidelijk niet gegund door aantal mensen in dit topic aantal pb's wat ik heb gehad dat het niks meer waard is dan een slachtpaard komt van een groepje.
urobi schreef:Iedereen mag hier zn mening geven over een paard anders vraagt die gene daar niet om in dit topic.Dus hou op met de gezeur over jij hebt dat gezegd en nu doe je anders.Heel veel mensen hier in dit topic hadden eisen aan een paard wat ze wilde en het gros komt met hel iets anders terug.AMEN
Melanie_B schreef:Romanoff schreef:Die San remo vind ik echt 3x niks... om eerlijk te zijn
Die van mij?
)tita schreef:Melanie_B schreef:@ Tita, vind ik ook niet erg hoor als ze 'm niet mooi vinden! Maakt mij niks uit
Dat is een sportieve opvatting, en al zou het om jouw paard gaan dan kun je ook de eerlijheid waarderen van een ander.
Maakt mij echt niks uit als iemand er niks aan vind... Zie hier ook wel een paar paarden voorbij komen waar ik niks aan vind. Zo heeft een ieder z'n mening en dat houd het ook leuk! Anders zouden we allemaal de zelfde paarden hebben
Daar word het ook niet leuker van!