Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
oji schreef:Spannend Alja. Laat je ook nog keuren if is dat niet gebruikelijk bij IJslanders?
Nynkex01 schreef:Ik ben erg enthousiast over een pony die ik tegengekomen ben. Vriendinnen zijn vanaf de filmpjes ook enthousiast. Staat nog niet zo lang te koop en zijn het nog niet helemaal eens over de prijs, dus ben heel klein beetje aan het twijfelen of ik nog even een paar weken ga wachten in de hoop dat ze nog wat wil zakken met risico dat pony straks verkocht is.
Lukasje schreef:Nynkex01 schreef:Ik ben erg enthousiast over een pony die ik tegengekomen ben. Vriendinnen zijn vanaf de filmpjes ook enthousiast. Staat nog niet zo lang te koop en zijn het nog niet helemaal eens over de prijs, dus ben heel klein beetje aan het twijfelen of ik nog even een paar weken ga wachten in de hoop dat ze nog wat wil zakken met risico dat pony straks verkocht is.
Oeh Nynke, als ze echt bevalt en ze valt toch enigszins in je budget zou ik niet wachten.
nereids schreef:Hoi! Tijdje stil meegelezen hebben, heb ik dan toch een vraag voor in dit topic. Ik ben opzoek naar ervaringen met een veulen kopen. Wat waren je afwegingen en waar heb je het wel of niet gedaan? Risico's etc meegenomen in je beslissing. Of wie mag ik via PB er meer over vragen die er ervaring mee heeft?
paljaslaura schreef:Wat vinden jullie van platvoeten bij een paard? Gisteren bij een 4 jarige gekeken die al xray goed is over de benen. Maar die heeft dus platte voorvoeten. Mijn oude paard is er gezond 19 mee geworden en daarna begon de ellende pas. Alleen wil je hier mee beginnen is de vraag?
Vind het denk ik een minder probleem dan een dikke xray bemerking, maar ben dus benieuwd wat jullie zeggen.
Leuk Balou_k! Als ik niet meer zou willen springen zou ik een PRE ook wel tof vinden.