Na een aantal weken mee gelezen te hebben meld ik me ook maar;
Ik ben rustig aan opzoek naar hetgeen iedereen zoekt

. De meeste ‘paard gezocht advertentie’ kan ik inmiddels dan ook wel matchen aan boktaccounts en facebookprofielen

. Maar mijn droompaard staat inmiddels bij iemand op stal of nog niet te koop
Onze perfecte match is:
Ruin, of zeer stabiele merrie ( dit ivm met de merriemerrie die we thuis hebben staan)
Vanaf 155 (breedgebouwd) of minimaal 160 hoog.
Leeftijd vanaf 6 t/m 14
Paard moet plezier vinden om alleen ( met mij zonder andere paarden) in 3/4 keer per week ritjes door de bossen te maken, maar ook zonder enorme fratsen een B-proefje in de bak kunnen lopen zodat we het lessen ook kunnen oppakken.
Geen dravers
koudbloeden/kruisingen hiertussen wel welkom.
Klik gaat boven kleur
Vanzelfsprekend eerlijk en gezond.
Prijsklasse <€7000
Paard komt particulier aan huis. ‘S morgens 8.00 - het donker wordt buiten op een ruime paddock met onbeperkt hooi. Vanaf maart-oktober daarnaast weidegang. Gemengde kudde van (straks) 5, 3 shetlanders en 1 Groninger merrie. Geen wisselingen, geen pensionklanten. Staat nooit alleen en gaat hier inprincipe alleen ‘dood’ weg. Maatje voor het leven.
Ik ben geen wedstrijdruiter, rij vooral voor plezier en ontspanning en zoek dat ook in een nieuw paard. Mega sensibel, angstige, vluchtige, grensverleggende (project) paarden passen voor mij niet in dat beeld.
———————————
Toch wel nieuwsgierig of jullie bij alles gaan kijken waarvan jullie denken dat het mogelijk kan matchen?
Ik merk dat ik daarin wellicht te afwachtend en bescheiden ben en bij lichte twijfel niet over ga tot een afspraak en dan achteraf denk wellicht had ik het met eigen ogen moeten aanschouwen of een bijvoorbeeld dergelijke gedrag of bemerking de klik met het paard in de weg staat bijv.