Seven schreef:Van wat ik heb beoordeeld is dit paard en de afstamming zeker goed genoeg voor de verdere toekomst en fokkerij. De merrie is kwalitatief goed genoeg dus waarom ze die punten heeft gehaald is enkel gissen ik was er 3 jaar geleden niet bij.
Blijkbaar niet volgens het KWPN. Natuurlijk kun je een eigen kijk hebben op de fokkerij en niet binnen het fokdoel van het KWPN fokken.
Seven schreef:@ Sythaa
Nee hoor geen andere reden dat het via pb moet, ik vind het niet nodig volledig alles uit te dikken terwijl een iemand interesse toond dan vind ik het makkelijk het via pb te doen waar het ook hoord want het gaat over een persoonlijk iets niet over het aan en verkopen van paarden

Nou ik vind dat Sythaa wel een punt heeft over het verzamelen en delen van info in dit topic. Daar deed je anders ook niet moeilijk over. Je keuze per PB is natuurlijk je goed recht.
Seven schreef:Ik vraag me alleen af waren jullie je zo druk maken om een oude keurings uitslag. Ik ben heel blij met dr en dat lijkt me het belangrijkste
Dat je blij met haar bent is zeker het belangrijkste. Ik denk dat Sythaa echter net zo verbaasd is als ik dat ben.
Je zocht een kwaliteitsvolle merrie met predicaten, welke ook geschikt moest zijn voor de fokkerij. Daar voldoet deze merrie met deze punten en enkel het PROK predicaat imo niet aan. Maar ook dat is natuurlijk persoonlijk.
Daarnaast ben ik ook erg verbaasd over het feit dat je niet op de hoogte bent van de keuringsuitslagen, maar min of meer voorgelogen bent aangezien verkopers je verteld hebben dat de merrie 70-70 heeft gescoord ipv 60-65. Dat vind ik wel een kwalijke zaak en dat kan toch wel besproken worden?