Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
mysa schreef:Ik ben bijna blij dat m'n paarden niet meer leven. Nu alleen nog geiten om van wakker te liggen.
Benzz schreef:mysa schreef:Ik ben bijna blij dat m'n paarden niet meer leven. Nu alleen nog geiten om van wakker te liggen.
Hier een hond die redelijk bang is voor andere honden en dan voornamelijk mannelijke. En bij mij in het bos lopen meerdere wolven incl. de wolf die naar honden gaat. Ik loop ook niet meer lekker.
Skessa_ schreef:Dat je expert bent in wolven hoeft ook niet te zeggen dat je het overal maar mee eens bent en alles goed moet praten natuurlijk
Benzz schreef:mysa schreef:Ik ben bijna blij dat m'n paarden niet meer leven. Nu alleen nog geiten om van wakker te liggen.
Hier een hond die redelijk bang is voor andere honden en dan voornamelijk mannelijke. En bij mij in het bos lopen meerdere wolven incl. de wolf die naar honden gaat. Ik loop ook niet meer lekker.
Citaat:Nunspeet Gelderland
20-08-2024
21.15 uur.
Vanavond rond klok slag 21.15 een wolf gezien die bij de buren achter de paarden aan ging. Ik ging de deuren dicht doen bij de geiten hok toen sprong die over de sloot de wolf en kwam naar me toe en ik gaf een schreeuw toen liep die weg (was een vrij jonge wolf)
Meldingen over graag zo snel mogelijk aan de beheerders via whatsapp wolvenmeldpunt GW +31 6 17018889
#geenwolf
rien10 schreef:DubbelFun schreef:Zouden we ooit nog horen waaraan die is dood gegaan ??
Mijn God, wat een plaats delict zeg. Nou nog een spannend muziekje eronder en de scène is compleet.
Wild dier is dood. Dat is de natuur. Dit willen ze toch? Natuur?
Citaat:21 augustus 2024/Elspeet/Gelderland
Aanval op schapen
1 schaap gedood
Eigenaar veel sterkte
Citaat:21 augustus 2024
Doldersum
Tijd: 9.00 uur.
1 wolf stak de Doldersummerweg ( fietspad) over richting Landweg.
Graag zichtmeldingen en aanvallen zsm doorgeven via 06-26952282. Sla dit nummer aub op in uw telefoon. U helpt hier dierenhouders enorm mee.
Citaat:Hattem/ Heerde Gelderland
21-08-2024
10.50 uur
Zojuist bos Molecaten tussen Hattem en Heerde langs de A50 een wolf, waren met 2 paarden in het bos, 2 mountainbikers kwamen eraan en waarschuwde, we zagen de wof weg rennen het bos in Richting de kant van Heerde
Meldingen over graag zo snel mogelijk aan de beheerders via whatsapp wolvenmeldpunt GW +31 6 17018889
#geenwolf
Jessix schreef:DuoPenotti schreef:Mag wat kosten die onzin.....
Wanneer komt er rood wit lint om de weides van slachtoffers van de wolf?
Dat is meer een plaats delict door een seriemoordenaar
Ja dat dacht ik ook al toen ik het vanmorgen voorbij zag komen op FB.
tienus63 schreef:Zichtmelding Hattem HeerdeCitaat:Hattem/ Heerde Gelderland
21-08-2024
10.50 uur
Zojuist bos Molecaten tussen Hattem en Heerde langs de A50 een wolf, waren met 2 paarden in het bos, 2 mountainbikers kwamen eraan en waarschuwde, we zagen de wof weg rennen het bos in Richting de kant van Heerde
#geenwolf
[ Afbeelding ]
Bron geen wolf
https://m.facebook.com/groups/933854610 ... tid=K35XfP