Wie gaat er op zoek naar een paard?

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Lieser

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-22 17:10

Babootje schreef:
Lieser schreef:
Zelfs onze manege zet paarden die niet goed meer zijn, als weidemaatje ergens in pensioen. Niks naar de slacht (behalve als ze pijn hebben). Ik ken meerdere paarden die zo nog jaren als grasmaaier en wandelpaard hebben geleefd.

Dat was het verhaal bij ons op de manege ook altijd :D (in ieder geval voor de kindjes)

In ons geval is het echt waar, ik ken de nieuwe eigenaren van 2 oud-manegepaarden.

Lieser

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-22 17:15

[quote="Lieser]
Ja, inmiddels weet ik dat ze nieuwe filmpjes willen maken.[/quote]
Overigens nooit meer wat gehoord van de verkoper, na het berichtje dat er dinsdag nieuwe filmpjes zouden komen.

Lieser

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-22 17:18

Tyrzavm schreef:
Even een update over ‘de Quarter’. Het heeft ons best veel verdriet gedaan wat er allemaal gezegd is over ons in dit topic…

Na wat er is gebeurd heb ik Jaxx zelf naar huis gehaald en wat ben ik hier blij mee. We genieten van hem en zien wel wat de toekomst ons brengt!

Ik hoop dat iedereen hier fijn paardje vindt!

Liefs Tyrza

[ [url=m/WvmbLr.jpg]Afbeelding[/url] ]

[ [url=m/dUgsE4.jpg]Afbeelding[/url] ]

Wat fijn!

Avalanche

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-22 17:33

Wat een leuke pony Tyrza. Alle 2 trouwens, leuk stel <3

Apple

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-22 17:35

Moderatoropmerking:
Dit is een heel leuk topic waarin mensen hun zoektocht naar een paard kunnen delen. Van elkaar kunnen leren in hun zoektocht.

Dit is geen topic om met modder te gooien en om mensen door het slijk te halen. Het zou jammer zijn als door dergelijke reacties mensen weg blijven uit het topic. Dat is onnodig en erg spijtig.

Ik ben geen moderator op dit tabblad, maar gezien hoe het nu hier gaat zet ik even een tijdelijk slotje op dit topic om te voorkomen dat het nog verder uit de hand loopt. De moderators van dit forumonderdeel zullen dit oppakken zodra ze weer online zijn :-)

Melissa0304

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-22 11:43

Moderatoropmerking:
Zoals Apple al heel mooi zei is die een topic waar je van elkaar kan leren en niet de bedoeling om modder te gaan gooien, ik heb een aantal reacties verwijderd, het topic gaat weer open met het verzoek om de discussie achterwege te laten.

Getup

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-22 12:00

Hopelijk kan die ene persoon dan gewoon reageren ( of gewoon wegblijven) :D

Ben benieuwd naar de zoektochten van oa Happyjoyce!

Farjen

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-22 12:22

Getup schreef:
Hopelijk kan die ene persoon dan gewoon reageren ( of gewoon wegblijven) :D

!

Met zo’n reactie hou je het ook in stand natuurlijk…

Ik ben superblij met mijn jonkie :D maar soms zou ik toch graag een leerpaard erbij willen om alles eens te voelen.
Toevallig kreeg ik vorige week een berichtje, en nu heb ik bijrijdpaard die op hoog niveau loopt :D Erg fijn natuurlijk

Padoertje

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-22 12:34

Voor de zoekers onder ons; jullie bekijken meerdere websites voor het aanbod. Dus je weet ongeveer wat er staat. Heeft het invloed op jullie wanneer een bepaalde website een paard extra onder de aandacht brengt dmv een facebookpost? Ik denk persoonlijk niet dat ik een grotere of andere doelgroep bereik, want degenen die iets zoeken houden de betreffende websites allang in de gaten.
Kortom, ik vraag me af of zulke advertenties nut hebben?

Avalanche

Re: Wie gaat er op zoek naar een paard?

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-22 12:40

Ik zit nooit op FB meer. Maar lijkt me wel.

Kiwiaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-22 12:54

Ik vond dat wel een meerwaarde als koper, omdat het paard dan meer 'actief' in verkoop lijkt te staan. Bij websites had ik soms het idee van oke leuk maar is dit nog up to date? Toch regelmatig meegemaakt dat je stuurt voor een paard en hij dan weg blijkt te zijn.

c_alsemgeest

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-22 12:55

Kiwiaa schreef:
Ik vond dat wel een meerwaarde als koper, omdat het paard dan meer 'actief' in verkoop lijkt te staan. Bij websites had ik soms het idee van oke leuk maar is dit nog up to date? Toch regelmatig meegemaakt dat je stuurt voor een paard en hij dan weg blijkt te zijn.

Idem

grauwman

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-22 13:04

Ik zou het zeker doen. Ik weet van een stal welke ik volg op FB dat ze daar eerder in de post vermelden dat het paard verkocht ipv de advertentie op SH.

StalNollie

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-22 13:22

Het heeft zeker meerwaarde. Sommige kijken de eerste 10 pony's op mp en dan niet meer verder. Heb het meegemaakt ze belde voor pony via ehorses ze had de pony op mp niet gezien.
Toch echt dezelfde adv en foto's en op mp stond de pony er al langer op

En ook na het uppen van een pony krijg je weet nieuwe reacties

Overigens loont het ook wanneer je een pony online zet en wanneer je deze omhoog belt.

Earth

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-22 13:27

Over FB gesproken, weten jullie nog verkoopsites? De meeste die ik kende zijn weer uit de lucht.

grauwman

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-22 13:31

Ik stuur je pb

Ineke2

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-22 13:33

Op fb mag je geen dieren meer verkopen, daarom zijn die groepen uit de lucht. Er zijn nu wel weer groepen, maar prijzen worden nu niet meer genoemd of eventueel in het aantal wortels en appels.
( wortel = 1000 en appel = 500 ) een voorbeeld is paard & pony maatje

Eef33

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-22 14:01

Heeft iemand ervaring met een verkoper uit Wierden op mp? Heeft vaak meerdere paarden te koop staan. Ben benieuwd of dit een beetje een betrouwbaar adres is.

Aatrox

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-22 14:05

Je bedoeld Jordy Wilken, eventing ruiter? :-) Kijk even op zijn youtube kanaal (mag ik zijn naam zeggen?)

Elin_

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-22 14:11

Aatrox schreef:
Je bedoeld Jordy Wilken, eventing ruiter? :-) Kijk even op zijn youtube kanaal (mag ik zijn naam zeggen?)

Hier ben ik geweest een pony kijken. Werd hem niet vanwege persoonlijke voorkeuren, maar verder een open gesprek. Is ook eerlijk hoelang bij de pony heeft, waarom hij handelt etc. Ik wist helemaal niet wie hij was :+ kwam ik later pas achter

Tyrzavm

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-22 14:17

Ik maak daar de verkoop foto’s, Jordy is een eerlijke verkoper :)

Charmaine

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-22 14:24

Als je bedoelt een advertentie op verkoopsite met als extra optie dat die betreffende site m dan ook uitlicht op fb en insta, heeft het m.i. alleen toegevoegde waarde als je er op de site zelf overheen gescrold bent of m gemist hebt...
Als het gaat om het plaatsen op fb-groepen náást de verkoopsites is het simpelweg aanbieden van je paard op meerdere plekken. En tja, op hoe meer plekken je aanbiedt hoe groter je bereik....

Ik ben paar weken terug bij hem geweest in Wierden. Heb mijn persoonlijke ervaring ook al eerder via pb gedeeld met een andere bokker die naar ervaringen vroeg.

PSvanLot

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-22 18:13

Wat is een advertentie maken voor een paard toch altijd moeilijk...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-22 18:16

PSvanLot schreef:

Herkenbaar!
Niet te lange tekst maar toch duidelijk beeld willen geven, ik zit al weken na te denken hoe de tekst moet zijn

PSvanLot

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-22 18:19

Romy1234 schreef:
PSvanLot schreef:

Herkenbaar!
Niet te lange tekst maar toch duidelijk beeld willen geven, ik zit al weken na te denken hoe de tekst moet zijn

Denk dat ik er nu alles in heb staan wat ik wil. Zo filmpje eens klaarmaken en dan kan ze op internet.