Moderators: Firelight, Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight
nickyu schreef:hum denk toch dat door opmerkingen als deze
het dus is dat mensen zich zorgen maken over de nieuwe pony en dat het een hoop zegt over hoe sl in elkaar steektCitaat:Ik keur haar zelf haha nee als ik erachter kom dat ze iets heeft dan verkoop ik haar gewoon spuit ik er gewoon wat in daar kan ik wel aankomen via maris
Arabian_Girl schreef:mariska en alison zijn vriendinnen.
andere topic is btw op slot
paloma wordt dit jaar 10.kan evt wel navragen wanneer precies.
slimmerik schreef:IKbenEllen schreef:Nee Melanie is van BM, Mariska niet. SiCa, je hebt gelijk.
@Slimmerik: toch denk ik dat haar vader beslist heeft, niet zij. Dat het een verwend, niet al te slim meisje is: ander verhaal.
Zeker heeft vader beslist. Maar ze was er volledig mee accoord. Als je een beetje gevoel in je botten hebt en van paarden houdt, laat je een paard wat duidelijk pijn heeft niet slachten zonder er een DA bijgehaald te hebben.
En ga je zeker niet met je vader een andere pony uitzoeken. Je doet er alles aan dat je paard goed terecht komt.
Arabian_Girl schreef:waarschijnlijk zijn dit verhalen van mariska om ons te doen stoppen met zoeken.
Arabian_Girl schreef:waarschijnlijk zijn dit verhalen van mariska om ons te doen stoppen met zoeken.
IKbenEllen schreef:Ik zou hem kopen![]()
sorry flauw grapje.