Gefeliciteerd met het mooie dametje! Wat fijn dat Aurora je vertrouwt en dat alles (met wat hulp) goed ging.
belle_boef
Geplaatst: Gisteren, 08:07
Gefeliciteerd. Wat een knap meisje. En wat fijn dat het goed is gegaan.
Dee_Es
Geplaatst: Gisteren, 08:07
Daar is ze! Mooier kan je toch niet wensen, een valk merrie Wat fijn dat Aurora je er bij laat. Mooi resultaat van alle uren werk die je in haar hebt gestopt. Van harte gefeliciteerd!
Ik durfde geen datum te gokken, maar het geslacht had ik goed. Het is een knap diertje! Een pittig karakter was wel te verwachten, maar hopelijk trekt dat nog een beetje bij. Nu lekker genieten en moeder weer lekker bijvoeren. Ben ook benieuwd naar de naam.
Gefeliciteerd. Wat fijn dat de bevalling zo goed is verlopen. Wat een geluk na zo'n spannende tijd met haar.
Captain
Geplaatst: Gisteren, 09:00
Gefeliciteerd!
Fleuribelle
Geplaatst: Gisteren, 09:01
Wat een prachtig veulen heeft ze gekregen. Gefeliciteerd met dit mooie meisje. Geweldig wat je met deze merrie hebt bereikt. Ik ben super trots op jou.
Wat een prachtig en pittig dametje. Van harte gefeliciteerd en fijn te lezen dat alles goed is gegaan. Mooi om te zien dat Aurora je zo vertrouwt. Nu lekker bijslapen en genieten van deze knappe dames.
journee
Geplaatst: Gisteren, 09:07
Gefeliciteerd! Wat fijn dat ze er eindelijk is. Ook aan @amber-Ann en @meiboom, die hebben toch beide goed gegokt?
Eindelijk!! Gefeliciteerd met het schitterende dametje. En wat mag jij trots zijn op jezelf met wat je bereikt hebt met aurora. Dat ze je zo enorm vertrouwd!
Ponytante
Geplaatst: Gisteren, 10:30
Overigens, het moet haast een Juliana worden - oude koninginnedag