Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Wintu schreef:tienus63 schreef:Daar worden ze vaker gesignaleerd toch.
Dacht even dat je een nieuwe regio rondom Drenthe bedoelde.
Want daar is het wachten op.
Desalniettemin mag die familie Bor zijn gelijke wat mij betreft ontmoeten…
Het was redelijk rustig, maar hij is dus al meerdere malen gezien hier van de week. Gelukkig hier nog niks gepakt, maar goed, het kleine spul staat niet meer buiten.
Happinez schreef:https://www.facebook.com/10008672146825 ... 4927018709
Hier verbaas ik mij echt over, als dit echt de Beilervaart is ben ik heel benieuwd waar die dingen ineens vandaan zijn gekomen.
tienus63 schreef:Ze zijn in ieder geval donders rap.
Ik heb geprobeerd te zoeken of het filmpje al eerder op internet is verschenen.
Als ik via fragmenten uit het filmpje probeer te zoeken, geen hits.
Dus dat zou betekenen dat het authentiek is.
Landschap lijkt voor zover ik daar bekend in de omgeving ook te passen bij die omgeving, Beilervaart.
Geluk bij ongeluk, wild seizoen is aangebroken. Er zijn genoeg restaurants en hobby koks in de wijde regio die wel raad weten met een zwijn.
DuoPenotti schreef:![]()
![]()
Wat erg...
Wat een dierenvrienden toch weer.
Als een boer dit doet staat de partij voor de dieren voorop en meer van die enge clubjes. En hier doen ze dus niets met een melding.
Wat goed dat deze man het deelt. Echt verschrikkelijk.
plutolover schreef:Ik woon in Austerlitz en ben blij dat ik hem nog niet tegen ben gekomen. Maar regelmatig wordt de wolf gezien net aan ander kant van dorp waar ik niet woon. Niet dat het dorp heel groot is.
tienus63 schreef:Dit vind ik ook wel actie passend bij aanhangers van groene en ‘diervriendelijke’ clubs.
Wat een verstand, zulke lieden.
Er zou zich maar iemand te pletter rijden op een volwassen koe.
Bron: RTVOost
Onbekenden openen en bekladden staldeur in De Lutte: 'Free the cow' https://www.rtvoost.nl/nieuws/2272841/o ... ee-the-cow #rtvoost
DuoPenotti schreef:tienus63 schreef:Dit vind ik ook wel actie passend bij aanhangers van groene en ‘diervriendelijke’ clubs.
Wat een verstand, zulke lieden.
Er zou zich maar iemand te pletter rijden op een volwassen koe.
Bron: RTVOost
Onbekenden openen en bekladden staldeur in De Lutte: 'Free the cow' https://www.rtvoost.nl/nieuws/2272841/o ... ee-the-cow #rtvoost
Door blauwtong en de wolf staan er nu meer dieren binnen. Door de wolf mede mogelijk gemaakt door die groen extremisten.
Ze zijn anti boer en dat is het.
Ze zijn niet voor weide dieren want dan zouden ze tegen de wolf zijn.
Ze willen alle boeren weg.
En daarbij vergeten dat de vraag naar vlees niet minderd en dan gewoon in het buitenland meer dieren worden gehouden. Waar ze het slechter hebben dan hier. Dan heb je winst geboekt zeg....
En idd als er hier ongelukken gebeuren dan zullen ze zich echt niet melden.
Inbreken laag volk.
DuoPenotti schreef:Die los hebben gelaten.
SusanH schreef:Ze hadden liever herten in Drenthe begreep ik. Zwijnen jongen wel veel meer aan. Maar begrijp dat wolven ze minder graag eten