Oh die kont, heel herkenbaar!
Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Leedebee schreef:@Raineri hoe gaat het met je? Geen "andere" uitslag meer gekregen?
Babootje schreef:Oh Wat een nare wond. dat lijkt me best diep. Goed dat ie direct op de antibiotica staat.
Heeft de veearts daar iets van gezegd? Als de zwelling weg is zou ik voor de zekerheid even scannen. Zit wel erg in de buurt van de pezen ook.
Leedebee schreef:@dierenfan waardeloos zeg!
Ik ken het (soort van). Ik hoest al bijna 2 jaar, regelmatig benauwd en om niets buiten adem. Ze dachten eerst door corona, bleek geen antistoffen te hebben en een week later had in coronaNou werd het daar niet erger van, maar ook niet minder. Longfoto, bloed prikken, verschillende puffers, niets helpt tot nu toe echt en alles lijkt meer op symptoombestrijding... het weer speelt ook mee. Doodmoe wordt je ervan (letterlijk en figuurlijk). Daarnaast gaat werk en gezin ook gewoon door. En Stip natuurlijk
![]()
Volgend weekend een weekje naar Frankrijk. Daar is de lucht schoner dus hoop daar wat bij te komen
Raineri schreef:Leedebee schreef:@Raineri hoe gaat het met je? Geen "andere" uitslag meer gekregen?
Lief dat je het vraagt! Nee, zojuist nog wel even gebeld of ze alles in goede orde hebben ontvangen. Wat ik opmaakte uit het gesprek is dat het gaat sowieso nog wel een week duren voordat hij me gaat contacteren.
Deze limbo is meh, ik wil er eerlijk gezegd niet nog maanden tegenaan gaan hikken want makkelijker wordt het nooit en risico op lijden wordt groter. Misschien dat ik maar wat ga inplannen vast zodat het staat, verzetten/afzeggen kan altijd.
Heel andere vraag, kent iemand een leuke fotograaf die in mei kan? Ik wil nog wat mooie foto’s van haar. Ik zit centraal in het land, geen budget verder hiervoor.
Wel al aantal gecontacteerd maar geen reactie helaas mogen ontvangen.