Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
lletam schreef:@josien ik las je andere topic over je twijfels... Leuke pony om te zien! Moeilijk hoor als het zo anders uitpakt dan gehoopt...
Moska schreef:Ik ben jaloers op jullie. Ik heb nog geen meter op mijn jonkie kunnen rijden. Hij staat nu sinds een maand bij een andere trainer, na het akkefietje van begin maart bij de oorspronkelijke trainer. Maar ook daar is ie vooralsnog vreselijk ril volgens de berichten. Ga komende week langs om te kijken. Het enige voordeel wat dit heeft is dat ik nu wat meer tijd heb om thuis de boel op orde te krijgen voordat de paarden aan huis komen. Heb zo het gevoel dat dat wel eens pas in 2024 kan gaan worden.
Moska schreef:Die ik gezegd heb dat tijd er niet toe doet, als het maar goed en verantwoord gebeurt. Maar alsnog ben ik zelf natuurlijk ongeduldig en droom ik van de eerste ritten (zonder vliegles).
lletam schreef:@josien: klinkt alsof je dus nog steeds blij bent met je paardje, nu ze het goed doet met de juf. Ben je er al uit wat je met dr gaat doen?
lletam schreef:Jongens ik ben weer zo blij. Vanochtend weer op pad geweest. Met een beetje hulp zelfstandig geladen. Op locatie, vreemd terrein, super fijn gereden en weer zo thuis. Helemaal happy hiero:)
miereneter schreef:lletam schreef:Jongens ik ben weer zo blij. Vanochtend weer op pad geweest. Met een beetje hulp zelfstandig geladen. Op locatie, vreemd terrein, super fijn gereden en weer zo thuis. Helemaal happy hiero:)
Dat is ook gewoon heel leuk! Zo fijn dat jullie dit kunnen zonder problemen en gedoe.
Ik ben ook tevreden. Ruim een week laten staan wegens de hitte en niet-passend werkrooster. Toen nog een dag niet kunnen opstappen wegens stormwind (hij steeg bijna mee op tijdens het longeren, alles was spannend). En de dag daarop opgestapt en hij heeft zó zijn best gedaan. Blijkbaar heeft de minivakantie hem goed gedaan. Trots op mijn jonkie.
Totaal iets anders: vandaag een cursus mestonderzoek gedaan, dus om wormeitjes te tellen onder de microscoop. Ga ik doen voor de stal waar ik sta, we kunnen dan selectief ontwormen om resistentie tegen te gaan. Cursus was interessant en leuk, kan er nu op stal mee aan de gang.