Heb weinig tijd om tv te kijken.
Oh en morgen komt de tandarts voor de 3 monsters. Ben eens benieuwd of de kleinsten braaf zullen zijn.
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Heb weinig tijd om tv te kijken.
En dan 's avonds terug. Ik ben echt kapot nu.
Aliaa was haar roes aan het uitslapen in een lege stal, Yerba stond nog in de bak en Naranja moest alleen met mij mee. Ze was wat onrustiger om te verdoven, maar volgens mij kwam dit eerder omdat ze alleen stond. Ondanks dit, was ze nog steeds erg flink. Enkele maanden geleden had ik haar echt niet alleen kunnen meenemen zonder het nodige drama.
Eenmaal in slaap, was ze ook echt super braaf.
Yerba had wel 2 joekels van wolfstanden (zoals de tandarts zelf zei). Op zich heeft ze er nu geen last van en omdat de tanden echt nog vast zaten, liet ze deze liever nog zitten. Mocht Yerba er last van hebben met het bit, dan kunnen ze alsnog verwijderd worden.

Het baby is er echt aan het afgaan.
Soms verbaas ik me er ook over hoe groot ze al geworden is als ik naast haar sta.
Vandaar dat ik er echt aan zou durven twijfelen of die datums wel kloppen.
Lynnepinny schreef:Niet normaal toch, ze is de laatste tijd echt heel expressief haha!Die boze lama blik van Aliaa steeds
Sintara schreef:Op de helft van de foto's zijn haar tanden zichtbaar.Die derde foto vooral, wat een woeste draak
Maar ik denk niet dat het gemeend is, want de andere 2 hebben nooit wondjes.
Stond ze ook doodleuk te knagen op die manier.

JoSav schreef:Dit maakt toch helemaal niet uit joh, je gezondheid en je gezin gaan voor!Ik wil alleen even kwijt dat ik wel af en toe wat meelees, maar reageren wil ff wat minder.
Dus zeg ik alleen dit:
En tijd om te apporteren met al die takjes!

We hebben het niet uitgebreid kunnen vieren, want ik heb nachtshifts op dit moment en weinig tijd, maar we hebben toch even met ballonnnen gespeeld. Alle 3 waren ze niet onder de indruk, zelfs niet toen een ballon ontplofte. Ik was de enige die schrok en de 3 paarden rond mij niet.
Vandaag stond ze helemaal los en ze bleef netjes staan en leek redelijk ontspannen. Ik zit er net niet op eigenlijk.
.
En ja, probeer maar eens een zadel te testen als je niet op je paard kan zitten.
Het helpt dat de Criollo's kleiner zijn dan Aliaa, maar dan nog. Vandaar dat ik bij voorkeur zonder zadel start.
Ik ben zo trots op dit lieve kleine vosje.

De edges zijn eruit en ons zadel past weer, dus we kunnen terug met een gerust hart aan de slag.
Die staat gelukkig nu zondag gepland.

Ik had echt het gevoel dat ik niet meer kon rijden, mijn balans was weg. Het was alweer maanden geleden dat ik nog gereden had in verband met een zwembad in plaats van een bak. Aliaa zelf was uiteraard braaf, opstappen en wegrijden, maar had het toch ook moeilijk om haar tempo aan te houden.
Maar de les ging echt goed gelukkig! 

Het gaat ons nog lukken om met ons tweetjes op stap te gaan, dat had ik nooit van Naranja verwacht.