Dit wou ik al zooo lang
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Ach 1 keer in 10 dagen de wei uit mag ik mezelf nog wel gunnen vind ik
en hij is zo braaaaaf geweest

De breedte heeft weer wat moeten inleveren op de hoogte, daar is hij wel weer een stuk omhoog geschoten. Maar nu ik zo die billen naast elkaar zie ben ik eigenlijk wel tevreden. Het ziet er niet gek uit naast elkaar, dus als het zo blijft is het ook oké. Ik vind het verschil in staartkleuren wel grappig, Dexter is echt een opaatje zo
Granoek schreef:Ik denk ook niet dat hij het héél erg vondHij is echt zo'n aandachttrekkertje, vind ik wel leuk haha.
Vanmorgen reed ik langs de evenementsposter van de koetsenparade aanstaande zondag en nu heb ik al de hele tijd buikpijn van de zenuwen want dat is nog maar 4 dagen!!!!

Wat was ik blij met mijn mooie sjees 

De eretribune was nog niet compleet dus we moesten op de markt nog een kwartier wachten, langs de geluidsboxen en de joelende kinderen. Ging Dexter daar staan slapen

) dus die moet ik allemaal achter elkaar plakken eerst.
Het geluid komt ergens halverwege. Ik heb dat maanden geleden per ongeluk uit gezet door ergens op te duwen en ben er gisteren per ongeluk achter gekomen hoe het terug aan moet
Doordat hij was gevallen en ik op datzelfde knopje nog eens duwde met snel te willen zijn, en het geluid opeens terug werkte