judwes schreef:Wat ontzettend leuk om alles te lezen van iedereen.
Bij ons gaat het goed. Er komt steeds meer gedragenheid in de draf en ook de galop krijgt meer sprong. Ze pakt mijn beenhulpen heel erg goed op. Hoeken in, paar passen wijken, dat heeft ze allemaal al erg goed door. Alleen blijf ik wel aankloten met de aanleuning. Die is er nog niet. Elke keer als ze lekker begint te ontspannen en voor mooi rond komt, verlies ik al mijn takt, tempo en swung. Voor mijn gevoel is ze er nog niet sterk genoeg voor. En daarom doe ik er nog weinig mee, maar is dat wijs? Hoe pakken anderen dat aan?
Verder is het ook echt een merrie. Vooral consequent blijven en blijven herhalen. Afdwingen wordt niet gepikt hahaha. Het is een schat van een dier!
Hoe bedoel je aanleuning is er nog niet. Loopt ze sterren te kijken of juist bodem diertjes? Want als ze de teugel niet wilt aanpakken en dus helemaal in de krul loopt (dat doet die van mij) lift ik hem als het waren even kort en geef meteen been erachter aan.
Dan heb je en impuls en activiteit.
Als het andersom is dus sterren kijken is het gewoon een kwestie van voorwaarts en veel overgangen voltes overgangen etc. Komt goed geef het de tijd