Robijntjah schreef:Ik ken er 2 die vanwege geen check ups tumoren hebben gekregen wegens ontstoken kiezen die niet opgemerkt zijn.
Dat ben ik liever voor
doel je hier op eef?
want dat was ontstaan voor mijn tijd he!
Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
magicmist schreef:ooh leuke haf hoor. Ga je hem enkel voor de kar beleren of ook onder het zadel?harley ziet er mi goed uit hoor..
hier nog 1 die kort in zijn vacht zit.. ze reguleren dat prima zelf denk ik zo.
ik doe ook nog niet aan dekens, wel bij mijn oudje. maar dat is een koukleum..
Op de 1e foto zo, zie je dat lucas ook weinig vacht heeft.
ik heb wel van de week een deken voor het eerst opgelegd. Gewoon even kijken hoe meneer reageert en dan weet ik meteen of de dekens van mijn overleden haf hem gaat passen
en laatst voor de 3e keer tuig opgelegd. Nu ook de staartriem vastgedaan. Meneer kneep nog geen eens!!
[ [url=m/G3fWVv.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/5d5Svh.jpg]Afbeelding[/url] ]
Art_Ificious schreef:magicmist schreef:ooh leuke haf hoor. Ga je hem enkel voor de kar beleren of ook onder het zadel?harley ziet er mi goed uit hoor..
hier nog 1 die kort in zijn vacht zit.. ze reguleren dat prima zelf denk ik zo.
ik doe ook nog niet aan dekens, wel bij mijn oudje. maar dat is een koukleum..
Op de 1e foto zo, zie je dat lucas ook weinig vacht heeft.
ik heb wel van de week een deken voor het eerst opgelegd. Gewoon even kijken hoe meneer reageert en dan weet ik meteen of de dekens van mijn overleden haf hem gaat passen
en laatst voor de 3e keer tuig opgelegd. Nu ook de staartriem vastgedaan. Meneer kneep nog geen eens!!
[ [url=m/G3fWVv.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/5d5Svh.jpg]Afbeelding[/url] ]
Art_Ificious schreef:Beetje donker, maar je leert hem dus de buiging als ik het goed zie?
Heel knao dat hij zo snel leert.
Azmay schreef:Leuk meisje2000!
Diva kan ook kunstjes, heeft zelfs een paar keer gesteigerd voor me maar ivm leeftijd vraag ik dat niet meer voorlopig.
Leuk ding die Sombra, wel een lekker fout touw heb je
Nies_ schreef:Impala steigert zelf al dus dat hoeft ie niet te lerenIk had ook eens gekeken wat grondwerk nou precies inhoudt aangezien ik daar de hype niet van snap, maar als ik de oefeningen bekijk die geschikt zijn voor deze leeftijd dan hoef ik dat ook niet te doen, want daarvan weet ik dat hij het doet
Volgens mij is dat toch gewoon een stuk opvoeding en niet iets speciaals.
Leuk touw inderdaadFijn als je zo kan wandelen met ze.