Gaaf spatter! Dat zou ik ook nog wel eens willen doen met Heike, maar denk dat mijn beide dames er niet blij van worden
Quir
Winnaar Bokt Veulenverkiezing 2024
Geplaatst: 20-12-15 19:37
Nee ik nog niet, zal zo even doen!
YildizArabs
Geplaatst: 20-12-15 19:40
Wat een plaatje kimmie!!! Dat hoofdje!
Vet coole Tika! Ja is ook eigenlijk gewoon kwestie van doen he en niet te veel over nadenken. Had ik laatst, zou Zahra meenemen voor t eerst alleen op de trailer. Iemand zou me helpen want had haar nog nooit alleen geladen, laat staat dat ze ooit alleen op de trailer heeft gestaan. Maar die persoon dacht dat z'n hulp pas later nodig was. Dus ja, dan doe ik t wel alleen, want les. Loop de trailer in, touwtje achter me blijft los, zet mevrouw vast, haal de stang, zet die vast en klep dicht! M'n beste lader!
dena_mii
Geplaatst: 20-12-15 19:41
Wat gaaf Spatter!
Ik moet ook nog een stukje sturen.. vanmiddag niet meer van gekomen, mijn bijrijdpaard had koliek en ben nu nog aan het leren, komende week tentamens. Zal er zo even naar kijken.
aaah wat lief allemaal dank jullie wel. Fabian is ommenabij 1.45, hij is de kleinste van zijn groep hahah, maar t wordt ook geen paard.. als een van de weinige van de groep
Kimmiee_D
Geplaatst: 20-12-15 21:36
Gefeliciteerd agerbscheid
@DutchRiders: Bailey is nu 1.14 op der schoft. Is een welsh A merrie
Hihi het verschilt nogal qua grootte hier! Ik moet Zahra weer eens meten, maar laatste meting was ze groter als mama (1.48 m) maar toch, ze toont gewoon ook groter ivm hals die hoger uit de schouder komt, dus ik ben benieuwd... Dus kleintjes, grotere, allemaal andere paardjes, als ze maar groeien!!