Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
StalNollie schreef:dan is de manege toch naief als ze erin geloven? of het was met opzet dat kan ook natuurlijk en dat is dan niet naief. maar je kan me in deze tijd niet wijsmaken dat echte paarden mensen hier nog in geloven, dan heb je gewoon oogkleppen op.
StalNollie schreef:Gloa schreef:Die is dus gewoon opgekocht voor de handel met een verhaaltje erbij zodat ze niet gaat zoeken.
maar dan ben je zelf toch ook erg naïef als je hierin trapt. zeker met een volle trailer die gaan waarschijnlijk gewoon enkeltje slager. (waar overigens niks mis mee is)
Igniss schreef:Nou ik kom net van de eigenaaresse af en ik en de vriendin mogen ons trotse eigenaaren noemen van een bonte merrie.
Fijne mensen en ook met het paard gewerkt en gereden. Alles voelde goed dus we hebben het besloten. Ze blijft wel nog daar om gedekt te worden door hun hengst die we erg leuk vinden en zelf ook al op het oog hadden.
Voor de nieuwsgierige mensen. Hengst(Mocart) en paard zijn van steel stables. Binnenkort maak ik een topic aan voor de drachtigheid en eenje voor ons eerste jaar zodat ik ook zelf alles leuk kan bijhouden.
Eindelijk klaar met paarden zoeken
) dus we maakten er gewoon een weekendje weg van. Bleek het echt een A of B-Welshje te zijn, met het uiterlijk van een groot uitgevallen Shet.
. Toen zij de pony kocht, werd er beweerd dat ze 123 was. Maar de 123 pony van oma/tante/zus(weet ik niet meer precies haha) zag er, volgens eigenaar, een stuk kleiner uit, ongeveer 14 cm dus, en de 'nieuwe' pony werd omgedoopt tot 137cm. Ik kan je zeggen dat dat een behoorlijk verschil maakt als je een stevige grote D-pony (bijna 140cm) verwacht
) myk_en_shant schreef:Had hem al weer voorbij zien komen.
Ben nu ook weer zoekende, man o man, De prijzen voor een brave simpele b/c/ kleine d pony zijn sinds het voorjaar de pan uit gerezen. Pony's die toen voor 1000 euro stonden, staan nu voor 2000, pffffffffffff.