Ik had m al op fb voorbij zien komen, vind het een heeel erg leuk kleurtje! Jammergenoeg vind ik het dekje niet zo mooi en jammer dat ze het halster 'verpest' hebben met zo'n zwarte strook op de neus. Anders had ik hem wel willen hebben!
Ik heb toevallig dat dekje voor Sinterklaas gekregen, en vind hem vooral te paard erg gaaf!
Perryx
Geplaatst: 11-12-14 19:06
annemerel schreef:
*Meelezer meldt zich even*
Ik heb toevallig dat dekje voor Sinterklaas gekregen, en vind hem vooral te paard erg gaaf! [ Afbeelding ]
Staat erg mooi !
x_SvD_x
Geplaatst: 11-12-14 20:45
Ik was vandaag even in de plaatselijke ruiterwinkel en die zwarte streep op het halster was een strook met glitters het dekje is in het echt ook veel mooier dan op de comerciële foto
Ik bedacht me dat ik deze nog nieteens geplaatst had 4 shirtjes bij de hema voor 18,70 euro
Links boven: shirtje bij de Capri Big Square, Baltic Cotton en HH Ottawa Viridian Green. Rechts boven: shirtje bij de Navy Big Square (past ook nog bij HH Crystal Total Eclipse maar die staat niet op de foto). Links onder: hetzelfde shirtje als r.b., bij de graffiti en bicross navy/neonpink Rechts onder: shirtje bij de Blackberry Big Square en bicolor lilac/withe.
het 4e shirtje is een gele voor bij banana maar die matcht niet helemaal, wil dus even kijken of hij in daglicht wel past
Ik heb nu het hele setje van de HH, de sokken. De bruin/blauwe waterloo broek en de blauwe polo ik twijfel of ik ook nog het viridian green dekje erbij zal kopen...
Binnenkort ga ik ook nog het HKM camouflage dekje kopen die vind ik heel gaaf!
Anoniem
Geplaatst: 12-12-14 14:31
Ohh die HKM camouflage vind ik ook heel gaaf! Ik zal zo is een foto opzoeken van die HKM panterset