Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
tita schreef:lisch schreef:doel je nu op mij?
Nee niet alleen jij maar gewoon veel mensen, de foto van de moeder staat erbij en komt er lading commentaar.
Tis misschien niet moederst mooiste...maar toch moeite genomen.
En over het algemeen zijn er meer boerse paarden dan poppetjes...maar dat is ook wel behoorlijk regio gebonden.
In een topic vroeg iemand raad over welk hengst, nou commentaar was waardeloos...ze mocht gewoon niet fokken ondanks het eigen bedoeling was. Iemand post een foto van tinkerx??? denk arabieren... nou lading commentaar iedereen (jawel de arrogante lui) vond dat beest lelijk en wilde hem niet hebben.
Ik snap niet waarom mensen er lol in hebben om ander mans paard af te kraken.
Tuurlijk hebben we niet allemaal dezelfde smaak, en sommige paarden zijn echt lelijk maar net zoals seven zegt, misschien kunnen ze wel geweldig lopen.
De 2 paarden die Nicole heeft neergezet en met name die bruine daar vind ik dus niks aan.
Citaat:Nee niet alleen jij maar gewoon veel mensen, de foto van de moeder staat erbij en komt er lading commentaar.
Tis misschien niet moederst mooiste...maar toch moeite genomen.
En over het algemeen zijn er meer boerse paarden dan poppetjes...maar dat is ook wel behoorlijk regio gebonden.
In een topic vroeg iemand raad over welk hengst, nou commentaar was waardeloos...ze mocht gewoon niet fokken ondanks het eigen bedoeling was.