Echt een kwalitatief goed dier
Moderators: Firelight, Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight
Seven schreef:Dat kan je toch niet vergelijken Marum een dier van 2500 is vaak niet RX goed gekeurd en die van pletje heeft alles behaald kwa gezondheid maar ook kwa beweging en exterieur
Echt een kwalitatief goed dier
Goos_Horses schreef:Persoonlijk ben ik niet van het gelderse en met mij nog wel een hele boel mensen, denk dat dat toch wel mee speeld. Absoluut niet ten nadele van jou paard Pletje, maar een KWPN is over het algemeen net wat chiqeur
Vind de gelderse vos niet zo, maar zal komen omdat gelderse paarden niet mijn ding zijn.
De schimmel daarintegen vind ik wel erg leuk, aanspreken dier en leuk leerpaard zo te zien.
Seven schreef:en voor de zoekersCitaat:Zoeklijstje
*Seven
Merrie
2.5 - 9 jaar
minimaal 1.70
dressuur
makkelijk bewegen en goed exterieur
Voorkeur voor predicaatrijke moederlijn
Pletje123 schreef:Goos_Horses schreef:Persoonlijk ben ik niet van het gelderse en met mij nog wel een hele boel mensen, denk dat dat toch wel mee speeld. Absoluut niet ten nadele van jou paard Pletje, maar een KWPN is over het algemeen net wat chiqeur
Vind de gelderse vos niet zo, maar zal komen omdat gelderse paarden niet mijn ding zijn.
De schimmel daarintegen vind ik wel erg leuk, aanspreken dier en leuk leerpaard zo te zien.
Even voor de duidelijkheid: Gelders is KWPN. Veel (top)sportpaarden hebben Gelderse roots. Dat weet lang niet iedereen of het wordt gemakshalve even vergeten. Mijn Gelderse merrie beweegt absoluut beter dan het gemiddelde dressuurpaard hier op de wedstrijden. En dan overdrijf ik niet. Dat mensen er minachtend over doen is jammer, want het is in veel gevallen onterecht.
Let wel, ik heb het over de moderne Gelder en niet zozeer over de Gelderse tuigpaarden
tita schreef:http://www.bokt.nl/markt/ad/72206/te-ko ... x-parcival
geldersheb nog even getwijfeld om te gaan kijken...nouja twijfel nog steeds.
Ze spreekt me kwa foto's niet aan maar alles zit er een beetje op..en ik twijfel niet aan de rijkunst van wendy