@ Eastpak, dat is misschien wat voor Optisana?
de prijs is toch wel redelijk voor die leeftijd? misschien wat laag maar ik vind het niet alarmerend laag.
Edit: zie in Optisana's onderschrift dat ze een ruin wil
Romanoff schreef:Je kan wel bij JvdH kijken, maar alleen met iemand die behoorlijk verstand heeft van paarden. Diegene ook laten proefrijden en moet natuurlijk iemand zijn die weet wat jij zoekt, en wat bij jou past.
Ik zou daar nooit alleen heen gaan, daar staat zoveel. En niet alles daarvan is in orde.
mee eens! en daarnaast moet je een paard van JvdH door de volledige mallemolen van keuringen halen, inclusief rontgenfoto's e.d. neem geen risico's!
ik heb 2 en half jaar geleden mijn paard bij JvdH gekocht
met inmiddels al een jaar verdriet als gevolg.
ik had een kenner meegenomen en wist dat ik op mijn hoede moest zijn, maar door een vervelende samenloop van omstandigheden (onkundige keuringsdierenarts die achteraf gezien helemaal niet wist waar hij mee bezig was
) ben ik er toch mee in zee gegaan.
dat ik mijn paardje heb leren kennen daar heb ik geen spijt van, het was een wereldpaard. maar het afscheid nemen, ach, ik hoef het de meesten van jullie niet uit te leggen..
aan de andere kant, er zijn behoorlijk wat paardjes uit mijn omgeving naar die stal gegaan waar op zich niks mis mee was, de eigenaren hadden alleen 'geen zin in al dat verkoopgedoe', dus er zullen ook vast goede paardjes staan...
samengevat: je zal best een leuk paardje bij JvdH vandaan kunnen halen. maar wéét waar je aan begint: neem mensen mee, wees kritisch, neem geen risico en laat hem helemaal doorlichten door een kundige dierenarts! ik durf het iig niet meer!
_URIA_ schreef:Mijne is klinisch goed, woensdag as rontgenlogisch. Snap de verschillende meningen over hoe het loopt maar heb er zelf een goed gevoel bij, wilde haar klinisch 100% hebben en daarvoor was dit een makkelijke en iets goedkopere oplossing nu hopen dat ze woensdag ook goed is.
gefeliciteerd met het eerste deel!
dat jij er een goed gevoel bij hebt is het belangrijkste toch?!
hopelijk is het woensdag ook helemaal goed!
nu zit je nog wel lang in spanning...
@Willie10: ik vind die johnson ruin leuker dan de schimmel! maar weet niet of je het doorrijden ziet zitten?
Laatst bijgewerkt door LindseyM op 07-06-12 19:34, in het totaal 5 keer bewerkt