Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

nathe schreef:@arabiertje,
ik heb de indruk dat ze precies niet loopt...
sukkel drafje, sukkel galopje
Misschien ostheopaat eens laten komen?
tegen het been en wat nukkig...en hoe meer deze aan het werk gezet wordt des te minder medewerking vrees ik.
bij JvdH heeft alles zo zijn prijs! 
nathe schreef:maar ze zocht een paard met M niveau waar zij van kon leren... heel verschil he
Arabiertje* schreef:Ik kan het niet zo goed uitleggen eigenlijk, ik was opzoek naar een dood braaf paard maar Warona is dat niet eigenlijk. Ze is heel eng tijdens het aansingelen, en bij het rijden durft ze ook wel eens haar poep omhoog te heffen... Maar heb totaal geen bang op der, der zit ook helemaal geen slecht paard in haar. Anders had ze wel veel lelijker gedaan...
en heel fijn in de omgang
nathe schreef:even een kritische noot:
Let op, mijn mening!
Ik vind haar geen leuk leerpaard en vind dat ze teveel in protest komt.
Ook is ze haar geld niet waard en ze zou eens goed moeten nagekeken worden op rugproblemen.
Uiteraard mijn mening, je doet wat je wilt

Arabiertje* schreef:Ja en toch is het zo dat ze veel soepelere loopt met m'n lesgeefster als bij mij. Ik geef der een kans, en ga nog niet oordelen. Ik heb ongeveer het zelfde gevoel als GJ9, het is voor mij ook een soort van uitdaging... Iedereen ziet er nu momenteel een manege knol in (om het zo te noemen) maar gaat ze dat binnen 6 maand nog zijn? Ik wacht zowiezo de klinisch keuring af. Maar ik ga niet oordelen na twee keer rijden, helemaal niet.