Odje is nu een ruintje, en stond toen ik weg ging heel zielig met zijn hoofd naar beneden in de box

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Somebitch schreef:Ohh hoh met zo'n uitzicht voor je vanaf je paard.. ben jeloers op jeWauw ik heb fantastisch lekker gereden, ondanks het weer was het toch heel leuk met Zembla.![]()
Hebben heerlijk gedraaft, hij had er erggg veel zin in! Maar niet zoals vorige keren dat hij lak aan me had. Hij mocht hard draven van mij met een los teugeltje, inruil dat hij terug komt op de momenten dat ík dat wil! En dat ging super!
Somebitch schreef:zie je paard kijken zo van: "mag ik nu losgaan baasje"Weggetje waar deze foto gemaakt is is echt heel hobbelig en (Peep) . Rij daar dus ook nooit, alleen nu even voor de foto. Want anders zit ik met verkeer enzo.
lindahertha schreef:ikben ook niet meer bang, maar dat komt omdat ik niet mee rij![]()
Ik heb verdi op een nieuwe stal gezet waar hij eindelijk nr buiten kan, maar daar is de bak nog in aanmaak...dus goede reden om niet te rijden...niet rijden is dus niet bang, opgelost!!!
nathalie2302 schreef:Doe je met karretje dan ook totaal niks meer ?lindahertha schreef:ikben ook niet meer bang, maar dat komt omdat ik niet mee rij![]()
Ik heb verdi op een nieuwe stal gezet waar hij eindelijk nr buiten kan, maar daar is de bak nog in aanmaak...dus goede reden om niet te rijden...niet rijden is dus niet bang, opgelost!!!
wahahahaha...die werkt bij mij nu ook al een paar maanden heel goed
nathalie2302 schreef:Ha toppieoh maar begrijp me niet verkeerd hoor, ik krijg heel veel ontspanning door gewoon met hem te kriebelen/grondwerken (en dan spring ik er ook nog wel op zonder zadel/hoofdstel (voordeel van een klein paardje) en lig er zelfs op te luieren......het is pas als ik 'echt' moet rijden van mezelf dat ik de kriebels krijg...
met de pony van onze dochter ga ik zeker het bos in met het karretje....daar durf ik nog geblinddoekt met 2 handen op m'n rug gebonden mee op pad....
kaniche schreef:Lindahertha: haha handig ja, alleen ben je niet bang dat je angst door de 'stop' noujuist meer groeit? want dat is dus precies wat er met mij is gebeurd