Het enige wat ik kan adviseren is dat ondanks dat je denkt dat de paarden ergens te duur zijn toch even bellen. Ben met beide stallen vorig jaar in contact geweest en de ene had op dat moment niet het paard wat ik zocht en omdat het voor mij erg veel reizen was ben ik niet gegaan en bij de andere welke hier niet zo ver weg zit had het paard waar ik weg van was een OCD op een plaats waarvan ik dacht dat het niet operabel was. Paard is uiteindelijk voor een gunstige prijs verkocht maar het is wel netjes verlopen.
Ik lees al een tijdje mee, nu zag ik op marktplaats het neefje van mijn paard staan, bij de zelfde fokker gefokt als die van mij.Is nu ook nog wat klein maar die van van mij is na zijn 3e uiteindelijke nog ruim 8 a9 cm gegroeit. Super leuk dier! Zie link http://dieren.marktplaats.nl/paarden/48 ... -ruin.html
Te iel, ik heb een paard met iets meer body nodig.
Claudia had je dat niet van te voren kunnen bedenken? 1.69 is heel idd niet zo groot, toch zonde van je tijd. morgen weer?
claudia_lady
Geplaatst: 29-10-11 18:10
Ja dat had ik me wel bedacht maar die vrouw zei dat hij veel body had en dat zei ook groot was .... Ik had het inderdaad kunnen weten , maar ja enthousiast he
ja hoor een chip kan operabel zijn. Ga morgen bellen. Weet niet meer dan dat ie in het achterbeen zit. Het paard is goedgekeurd met deze bemerking. Vind het een mooie kans , mooi paard en m1 met winstmaar dan moet ik niet steeds hoeven tobben met kreupelheden, heb mijn portie ellende wel gehad. Als het operabel is en hij is in het echt ook leuk overweeg ik het wel denk ik
- 3 tot 7 jaar - niveau niet belangrijk (mag onbeleerd) - min 1m68 - max 6000
maar ik hoop dat ik vanaf morgen niet meer moet verder zoeken!
Lady_melissa
Geplaatst: 30-10-11 15:08
Heb je een linkje naar het paard waar je morgen heen gaat? En springgefokt of dressuurgefokt?
ingetje3012
Geplaatst door de TopicStarter: 30-10-11 15:10
Mijn wensen:
2,5 of 3/3,5 Van een 3,5 jarige liefst wel zadelmak Stokmaat bij 2,5 jarige tegen de 1.70, bij 3,5 jarig toch zeker richting 1.72 braaf en eerlijk karakter, budget tot 5500 euro, maar voor een 2,5 jarig wel minder vanwege kosten zoals zadelmak maken.
ik ga niet meer kijken naar paarden die nog niet röntgenologisch gekeurd zijn!
Adin
Geplaatst: 30-10-11 15:15
mijn wensen:
- ongeveer 1.75m. - tussen de 4 en 8 jaar. - moet met een krukje op kunnen stappen - braaf paard. - paard moet rontgenologisch gekeurd zijn of mogen worden en bij afkeuring kosten verkoper.
prijs max 5000
heb niets op het oog momenteel, ja eentje met een chip in het achterbeen, maar heb d'r nog niet achteraangebeld.