Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

zijn door de regel heerlijk koel in het koppie. zou wat voor mij kunnen zijn. ik denk echter meer richting de kwpn.
!
! Maar zijn gewoon dingen waar je wel goed over na moet denken.. dit paard heeft natuurlijk wel gestructureerde,consequente opvoeding krijgen anders word het alsnog een kl*te knol.
morgen aan het eind van de middag gaan we hem ophalen! Heb gelijk transportbeschermers gekocht want wil dat mijn 'dierbare' bezit niet beschadigd wanneer hij zo lang op de trailer moet staan
hahaha!
morgen aan het eind van de middag gaan we hem ophalen! Heb gelijk transportbeschermers gekocht want wil dat mijn 'dierbare' bezit niet beschadigd wanneer hij zo lang op de trailer moet staan
hahaha!
Bij zijn huidige eigenaar heeft hij afgelopen jaar wedstrijden gedaan in het B met 8 winstpunten, de vorige eigenaar had niet veel met hem gedaan. Behalve buitenritten en dergelijke. Nu wordt hij dus goed dressuurmatig getraind, ik ben van plan daarmee verder te gaan (met zn grote lijf).
.
safety schreef:Hallo
Ik weet niet of het hier mag staan, maar dan hoor ik het wel
Ik heb een 9 jarige koffie vos ruin te koop
Royal-dance X D - Day
Ongeveer 1.68 hoog
Momenteel M1 dressuur
Foto,'s op aan vraag
Vraagprijs 8000,00
Niet gekeurd, kan wel kosten voor de koper of bespreekbaar
12 jarige vos ruin te koop met blonde manen en staart
Sir Holtrop X Purioso
1.74 hoog
M1 wedstrijden gelopen
Vraag prijs 6000,00
Niet gekeurd kan wel kosten voor de kopen. Of bespreekbaar
Vanaf zijn 3 in mijn bezit.
Vraag
Nu ongeveer 1 jaar recreatief gereden.
! Een klik met elkaar tjaa mss ook wel haha
. En ze begreep het, verder no hard feelings.