Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Silly1972 schreef:JulieDR schreef:Hoera voor Sunnygirl, wij willen foto's zien hoor!
Als de startprijs 3750 is zou ik durven beginnen met 2750 om dan uiteindelijk 3250 te geven oid? Denk dat ze niet lager gaan zakken tenzij ze hem dringend weg willen?
Zo denk ik er ook over, als dat niet prettig voor je voelt kan 3000 ook nog wel als begin.
Mijn paard stond voor 4750, heb hem uiteindelijk voor 4250 meegekregen inclusief een keuring van 500 euro
of hoe schrijf je dat woord? studiemiep schreef:@Tal1977
@ Jotoma/ LETS jullie hebben wel een beetje gelijk met het herkeuren, maar bij de paarden waarbij ik ging kijken waren er bv maar 14 foto's gemaakt (standaard is toch 18)? en hoezo zouden de kosten ook bij afkeuren op de koper moeten komen?? (als een verkoper er van overtuigd is dat zijn paard eerlijk is gekeurd en geen vriendjes politiek dan zie ik het probleem niet als verkoper om nog een x te laten keuren ...) uiteraard bij goedkeuren betaald dan de koper. Ik had bij deze paarden namelijk niet zo'n mega fijn gevoel over de uitgevoerde keuring....(maar misschien ben ik ook erg paranoideof hoe schrijf je dat woord?
studiemiep schreef:@Tal1977
LETS heeft gelijkt mbt tot de felheid van die kleine pony's...ik zie ook regelmatig van die krengen zo aan de haal gaan met kleine kinderen.
(de B's die jij liet zien vind ik mwah vooral die bruine met zwarte manen is volgens mij ook geen hele fijne, loopt op de foto's vind ik best met tegen de hand in)
Ik vond die C schimmel ook wel aardig om te zien, echter ik vind die kleine D van 140 (ds lopen tot 148 )veel en veel leuker! (ook nog een fatsoenlijke afstamming erbij ook), de beschrijving van die D ziet er ook veel belovend uit.
Je kunt trouwens ook op sporthorses kijken he!!
Tal1977 schreef:LETS schreef:en toen ik 12 was was ik eruit gegroeid en ben ik naar de paarden overgestapt.
Wauw, hoe lang was jij dan? Mijn dochter is een ukkie hoorMaar jullie hebben wel gelijk. Het is natuurlijk hartstikke jammer dat ze al snel weer afscheid moet nemen... Toch maar richten op een D dan!
LETS schreef:Ja, vrij lang haha, ik ben ook uitgegroeid tot 1.82m..
Ik denk dat jullie dit facebookalbum zo moeten kunnen zien: https://www.facebook.com/media/set/?set ... 0aefa41944
Het vosje was mijn dtje, op de foto naast m'n vader is z'n leren jack ben ik een jaar of 5, komen mn voeten net onder het zadel vandaan, en op die wedstrijdfoto een jaar of 7. Ik paste er toen eigenlijk heel mooi op.

(ze moeten nl nog 1.5 maand te koop blijven staan eer dat ik kan gaan kijken haha)
studiemiep schreef:Zou zeker leuk zijn...ik knijp hem wel weer als een oude dief....(is wel goed voor de lijn haha) ik ben toch zo'n schijterdddddddd.
Als ik eenmaal vertrouwd met een paard ben dan gaat het goed maar van te voren...bibber bibber.
@Silly1972 in welke prijsklasse kijk jij?? (ik tot 7000).
als ik daar ook een leuk paard voor kan vinden ben ik ook happy! (in de caterogie rond de 5000 euro zijn denk ik veel mensen die een paard zoeken, op bokt zijn er ook een aantal >12.000 en dan is het aantal gegadigden volgens mij toch een stuk minder