Ik zit nu een tijdje in Duitsland en ging gisteren voor het eerst boodschappen doen bij de Lidl (in Schweich), en daar hadden ze nog snoepjes liggen! Kruiden en Appel. Nu liggen er denk ik nog 4 zakken, heb er zelf 2 meegenomen voor die vreetzakken van me.
Ze hadden daar toen die leuke zweetdekens, donkerblauw en bruin geloof ik... Alleen ik was net te laat..
gohya
Geplaatst: 01-03-11 19:21
LEKKERGEK schreef:
Ze hadden daar toen die leuke zweetdekens, donkerblauw en bruin geloof ik... Alleen ik was net te laat..
Ja spullen zijn vaak snel uit verkocht. Ik laat de spullen die ik graag wil altijd in het magazijn apart leggen door iemand die er werkt en die ik dus ken.Altijd handig een kennis die bij Lidl werkt.
Grrrrrr mijn mooie champion zweetdeken is kapot gegaan!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Dus ik wil echt snel dat lidl weer met die coole dekens komt!
Ludique96
Geplaatst: 01-03-11 19:25
01San schreef:
Grrrrrr mijn mooie champion zweetdeken is kapot gegaan!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Dus ik wil echt snel dat lidl weer met die coole dekens komt!
Jaaa ik vind hem zo leuk. omdat er champion op staat Maaarr gelukkig hebben we hier iemand in het topic die ons waarschuwd wanneer weer dekens komen.. ik hoop wel dezelfde maat want hij pastte perfect