kunnen jullie daar verder kletsen over het waar te kopen van dettol?
Kunnen we het hier over koopjes hebben

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Sanniejj schreef:Bij de action hebben ze reflecterende hesjes voor 2euro en bij ikea roze voor 3euro(ofzo).
Themba schreef:bij de blokker heb ik laatst voor een euro 2 refelecterende bandjes gekocht met klittenband voor jouw of voor het paard erg makkelijken een stuk goedkoper
Intervarno schreef:@ HorseDassoa: Dat zijn de Interhippique zadels. Als je de zoekfunctie gebruikt, kun je er al meer over vinden. Voor zover ik weet zijn de meningen erover verdeeld, maar is de kwaliteit zeker beter dan zadelmarkt, maar minder dan de middenklasses als bijv. Rossner of JC.
BBreedveld schreef:@MiSs_vOsj : Ja, dat klopt. Schijnt dat vooral de anti-klit erg goed is van de Lidl.
Maar eerlijk gezegd vind ik de Lidl dan weer niet zo goedkoop
@Do: Kijk, dat is nogeens de moeite waard!
missblondie schreef:Coby schreef:Dat zij een vriendin van mij ook al. Ik heb er een last van. Zij had net een Pk jas gekocht (gisteren) voo 55 euro maar is nu 22 euro.....is nu flink boos
Dan baal je heel erg ja! En kan ze het niet terugbrengen?
odenxia schreef:Coby schreef:Dat zij een vriendin van mij ook al. Ik heb er een last van. Zij had net een Pk jas gekocht (gisteren) voo 55 euro maar is nu 22 euro.....is nu flink boos
Als je terug gaat naar de winkel met de aankoop bon, zijn ze wettelijk verplicht het kortingsbedrag terug te betalen!