Over de hond: probeer hem eens door Yoda te laten benaderen, aan een lange lijn.
Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
balance schreef:Gelukkig voelt je heup beter.
Over de hond: probeer hem eens door Yoda te laten benaderen, aan een lange lijn.
Veldbloem schreef:Leuk filmpje weer, Monique! Marters en parmantig dravende hertjes, meneer Das in het weiland, veilig achter zijn hek. En Rocket aan het spelen en aan het werk. Hier verdwijnt langzamerhand de sneeuw weer. Fijn weekend!
Tinka schreef:Leuke brillen hoor, zit ie lekker?
Wij konden langlaufen hier net buiten het dorp, maar Milko is ook te bang dat ie iets breekt. Een paar jaar geleden hadden we heel enthousiast langlauf skis en schoenen gekocht, nooit gebruikt.
De fibre leggen ze eerst aan tot vlakbij het huis, en als je dan een aansluiting neemt dan leggen ze het aan tot in het huis, incl gaten boren ed, in 2 uur hadden we internet. Overigens hebben we nu al 1 maand geen internet, maandag komt er voor de 3e keer een technicien, die dan natuurlijk weer constateerd dat de breuk er nog steeds zit. Dan moet er weer een ander bedrijf komen voor een devis en dan reparatie, zucht.
Zinzi_jewel schreef:Zo een madame heb ik ook.
Super leuk , maar soms denk ik ook ...
Pfff had ik maar een " normaal " paard
Sintara schreef:Ja mijn paard is echt verschrikkelijk. Ze heeft het een keer gepresteerd om prima te lopen, dan te zien dat ik wegga en ENORM overdreven te gaan hinkepoten met een hoef. Zielig wijzen met haar neus enzo.
Er zat een steentje inzelfs stalgenoten worden zo aan het werk gezet, lege waterbakken etc worden ook altijd aangewezen
balance schreef:Ik heb een hond die heeft geleerd om te targetten. Hij kwam zelf op het idee om me met zijn neus aan te stoten als hij iets nodig heeft. Dat heeft hij daarna uitgebreid met pendelen om aan te wijzen waar hij me voor nodig heeft. Dus als hij me aanstoot en ik zeg “wat?” dan rent hij bv naar zijn waterbak en raakt die aan.
Honden leren o.a. door te kopiëren dus mijn andere hond begint ons nu ook regelmatig aan te tikken.
Die zag dat wij reageren op de eerste hond.