Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Tinka schreef:Ga je de trap verven dan? Ik vind dat hout juist erg mooi.
Muga schreef:T topic stiekem even ontlopen, want nog geen tijd voor t filmpje. Maar nu gezien.wat hebben jullie een werk verzet. Echt respect!!
Wel heel benieuwd naar het vervolg. Wat ligt er onder al dat wittige isolatie achtig materiaal? Dat plafond ziet er wel spannend uit. Ik had de neiging een bezem te pakken en even alles weg te vegen om te spieken haha.
Monique1963 schreef:Ik kijk het met de mineralenemmer nog even aan. Vooralsnog geen enthousiasme zoals met de andere soort mineralen liksteen. Ik ga wel terug naar de winkel en vergelijken wat er op de etiketten staat, zodat ik kan beredeneren wat ze dan tekort komen. Dan kan ik het gelijk overleggen.
Vandaag heerlijk weer, ruim over de 20 graden. Heel gek terwijl het morgen zou moeten vriezen. Vogeltjes zingen al, wij hebben buiten koffie, lunch en thee gedaan.
Paarden naar het land waar ze alleen met zulk weer staan, dus wanneer ze geen schuil nodig hebben, want dat hebben we niet in dat land.
Ben zelf nogal kreupel, linkerheup doet enorm rot. Iedere keer dat ik erop sta krijg ik een scheut. Alleen op mijn linkerbeen staan gaat al helemaal niet, dan krijg ik een scheut en zak ik er gewoon doorheen, zo idioot en draaien voel ik tot aan mijn knie. Meestal met een dag weer over, maar het is nu wel erger dan anders. Het komt en gaat zomaar, niet dat ik me verdraaid heb of zo. En mijn heup doet altijd wel zeer, maar waar dat nou dan weer vandaan komt.
JudithO schreef:Gelukkig is zijlijn-metselen ook heel belangrijk
Vervelend wel van je heup. Hopelijk trekt het snel weer weg.