Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Citaat:Sint Anthonis Noord-Brabant
14-08-2024
Gistermiddag een wolf gezien in het staatsbos in Sint Anthonis, er zijn al meer meldingen bekend bij staatsbosbeheer.
Meldingen over graag zo snel mogelijk aan de beheerders via whatsapp wolvenmeldpunt GW +31 6 17018889
#geenwolf
DuoPenotti schreef:Citaat:Nu nog een stukje AI software die een wolf herkent.
En waar vind je die?
SusanH schreef:Ja. Het was op de Heidebloemallee. Daar lopen ook ruiterpaden. Gebied heet de Noord-Ginkel achter juffrouw Tok.
Em_ schreef:Ik dacht dat alleen een mountainbike pad en wandelpaden waren afgesloten? Ruiterpaden niet toch?
DubbelFun schreef:SusanH schreef:Ja. Het was op de Heidebloemallee. Daar lopen ook ruiterpaden. Gebied heet de Noord-Ginkel achter juffrouw Tok.Em_ schreef:Ik dacht dat alleen een mountainbike pad en wandelpaden waren afgesloten? Ruiterpaden niet toch?
Is het pad langs de boswachterswoning waar je uitkomt in het 'koeien/wilde paarden'-gebied nog wel open ?? (Kreelseweg naar kruising Planken Wambuiswweg)
rien10 schreef:Nee. Daar ga ik niet in mee. Niet voor zichzelf. Voor de natuur. Daar mag je t niet mee eens zijn, maar je moet de zaken niet verdraaien.
Loretta schreef:rien10 schreef:Nee. Daar ga ik niet in mee. Niet voor zichzelf. Voor de natuur. Daar mag je t niet mee eens zijn, maar je moet de zaken niet verdraaien.
Het wordt steeds meer en meer. En de natuurbeleving wordt steeds minder.
Als je mensen weg houd van de natuur dan is de motivatie om het te beschermen ook minder.
Daarbij houd je gewoon het probleem dat het gezien de ruimte onmogelijk is om in Nederkand dezelfde natuurkwaliteit als in bepaalde gebieden in bijvoorbeeld Frankrijk te krijgen.
rien10 schreef:Ik snap wat je zegt. Maar dat is niet "ze houden het voor zichzelf".
Eerlijk gezegd denk ik dat het de natuur ten goede komt als er veel wordt afgesloten. Ik vind het niet leuk en ik vind ook dat het niet moet, maar ik denk wel dat het voor de dieren beter is.
Loretta schreef:rien10 schreef:Nee. Daar ga ik niet in mee. Niet voor zichzelf. Voor de natuur. Daar mag je t niet mee eens zijn, maar je moet de zaken niet verdraaien.
Het wordt steeds meer en meer. En de natuurbeleving wordt steeds minder.
Als je mensen weg houd van de natuur dan is de motivatie om het te beschermen ook minder.