Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Tinka schreef:Ja dat zijn echt klote beesten, maar in mei, juni, juli zijn ze er meestal toch nog niet? En ia het wel korte broeken weer.
Jet schreef:Als ik de rits dicht heb trekt het niet in mijn nek, maar ik snap wel dat je dat vervelend vindt. En ja, extra vulling bij borsten is ook niet bepaald charmant. En de korte broeken die ik heb ( liefst wel tot over de knie), die hebben ook net zoveel zakken als een gewone spijkerbroek
.
Sintara schreef:Fijn dat jullie het hebben gehad!
Mijn moeder gaat morgen oliebollen bakken en ik kan niet wachten. Ik ben allergisch voor gekochte oliebollen, ik weet niet exact wat ze toevoegen maar het maakt niet uit of ik ze van de bakker of de Hema koopalleen op zelf gebakken/ Koopmans mix ga ik goed dus ik ga ervan genieten dit weekend
manja39 schreef:Ohhh gelukkig viel het mee voor Erwin! Geen oliebollen hier. Vind ze zelf niet te naggen nl.
Jet schreef:Fijn dat het prikken goed is verlopen! Nu maar hopen dat het doet wat het moet doen en dat hij straks met fysio weer redelijk de oude gaat worden!
Hier nog geen oliebollen gehad. Bij de kraam zijn ze me te duur, andere vind ik niet lekker. Maar op oudejaarsdag bakt de stalhouder oliebollen en die lust ik wel graag, dus dan zal ik er wel een paar eten!
Muga schreef:Fijn! Een gelukkigere man in huis en een lekker vooruitzicht, zowel lichamelijk als geestelijk.
balance schreef:jullie hebben nog een druk uiteinde zo.
Inderdaad, zelf zie je je bril alleen als je hem afdoet. Strak plan, titanium.
Geef eens aan in groen/geel/rood welke prijsklasse die gaat vallen. Kan hij zonder bril?
Benieuwd hoe het met de geraspte appel gaat lukken, hier ook. Wij maken al een paar jaar oliebollen voor de buurt. Dit keer doe ik er het recept bij. Inmiddels flink verkouden dus even vragen of ze dat wel willen.
balance schreef:Oja, eigenlijk moet je sowieso altijd al een reserve bril hebben toch.
ik denk geef maar wat kleuren aan zodat je niet hoeft te zeggen wat hij kost.
hoewel ik het waarschijnlijk toch niet kan laten vind ik dat ze het best eens mogen proberen zelf. Ik maak ook nog altijd van die hartjes wafels.