Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Evelien_1987 schreef:in het voorjaar was dat 435 euro. Klinisch en rontgonolisch Weet niet meer wanneer de btw omhoog ging.
Ik heb eigenlijk alleen maar positieve dingen over wolvega gehoord.
Evelien_1987 schreef:humm dacht dat het toeval was maar zeggen nu drie dat ze minder zijn. Maar ja je hebt wensen van de klant en als ze verder niet duurder zijn dan de rest is klant koning lijkt me... Het is tenslotte ook de bedoeling dat ie goedgekeurd wordtik vraag me af of wolvega anders beoordeeld. Heb gehoord dat ze altijd erg kundig zijn. Klinisch is moment opname toch? Dan zou je de grote test moeten doen om hetzelfde paard op dezelfde dag twee keer in een andere kliniek moeten laten keuren. Moet je er wel bijblijven in de trailer want het paard mag zich niet stoten, wel een beetje zonde van je geld
Marus schreef:Wow wat gaan jullie snel! Ik lees later ff terug.
Ik ben weer terug van weggeweest, eerste stal 3 friese ruinen en 2 hengsten bekeken. Niet helemaal mijn type friezen en vond het maar een raar handelstalletje.
Toen bij een friese hengst wezen kijken, helemaal mijn type WOEH lekker brutaal en totaal niet rill.
Mja helaas viel de achterhand mij zo enorm tegen, heb m ff gereden en n super braaf dier, maar durf het niet aan ivm slappe achterhand.
Kwpner had een hanetred of krampbeen?Maar niet eventjes alleen uit de stal nee zelf in de galop presteerder het paard om er een tussenhupje tussen te plaatsen.
Erg jammer!
Marus schreef:@ralp: hmm liever niet onbeleerd want wil het risico niet wagen dat ik een rilkikker krijg want kan ik totaal niet mee om gaan.€4000 ong
@pletje: moet eerlijk zeggen toen ze m los liet zei ik direct tegen mn zus hmm die achterhand erg slap ( en dat was me bij die eerder friezen niet zo opgevallen) en toen met rijden kwam het helemaal naar voren. Weet je ik durf het niet zo aan, ben zo bang dat het niet goed komt..
En ik weet dat het niet van die galoppeerders zijn maar deze ontbrak het echt aan kracht ipv slungeligheid
Marus schreef:@ralp: hmm liever niet onbeleerd want wil het risico niet wagen dat ik een rilkikker krijg want kan ik totaal niet mee om gaan.€4000 ong
@pletje: moet eerlijk zeggen toen ze m los liet zei ik direct tegen mn zus hmm die achterhand erg slap ( en dat was me bij die eerder friezen niet zo opgevallen) en toen met rijden kwam het helemaal naar voren. Weet je ik durf het niet zo aan, ben zo bang dat het niet goed komt..
En ik weet dat het niet van die galoppeerders zijn maar deze ontbrak het echt aan kracht ipv slungeligheid