Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Zonnebloem24 schreef:Ik had gisteravond kijkers voor mijn paard, ze kwamen voor de tweede keer en om eerlijk te zijn had ik de vorige keer al twijfels en niet een goed gevoel.
Stelden nu ook weer amper vragen en zaten vooral op hun telefoon in plaats van oog voor het paard, zochten ook geen contact met hem.
Ze leken ook echt 0 rij ervaring te hebben, en waren alleen maar aan het schoppen en trekken. Accepteert hij allemaal gelukkig, maar is niet wat ik zoek.
Dus heb aangegeven dat dit niet de match is die ik voor hem zoek.
KirstenHorse schreef:Zonnebloem24 schreef:Ik had gisteravond kijkers voor mijn paard, ze kwamen voor de tweede keer en om eerlijk te zijn had ik de vorige keer al twijfels en niet een goed gevoel.
Stelden nu ook weer amper vragen en zaten vooral op hun telefoon in plaats van oog voor het paard, zochten ook geen contact met hem.
Ze leken ook echt 0 rij ervaring te hebben, en waren alleen maar aan het schoppen en trekken. Accepteert hij allemaal gelukkig, maar is niet wat ik zoek.
Dus heb aangegeven dat dit niet de match is die ik voor hem zoek.
Wat een vervelende ervaring tijdens het verkopen van je paard, daar zit je ook niet echt op te wachten. Goed dat ze nog een tweede keer kwamen en jouw gevoel bevestigd werd. Hopelijk komt er een leuke koper op je pad!
Ik ben helaas nog niet gebeld.. Ook op mijn appje van gister is nog niet gereageerd. Ik heb net nog een appje gestuurd, maar ik heb het gevoel dat de keuze op de andere geïnteresseerde is gevallen
goldenarrow schreef:Ik zou voor dat budget gewoon naar Spanje/Portugal gaan en daar een paard kopen. Ben je waarschijnlijk een stuk goedkoper uit voor meer kwaliteit en een paard dat al veel meer kan dan M-niveau
goldenarrow schreef:Ik zou voor dat budget gewoon naar Spanje/Portugal gaan en daar een paard kopen. Ben je waarschijnlijk een stuk goedkoper uit voor meer kwaliteit en een paard dat al veel meer kan dan M-niveau
Babootje schreef:goldenarrow schreef:Ik zou voor dat budget gewoon naar Spanje/Portugal gaan en daar een paard kopen. Ben je waarschijnlijk een stuk goedkoper uit voor meer kwaliteit en een paard dat al veel meer kan dan M-niveau
Dat zou nu weer niet doen, of je moet er heel goede contacten hebben. Want je wordt belazerd waar je bij staat. Maar dan ben je niet echt goedkoper uit dan in NL.
Ik heb er veel slechte paarden vandaan zien komen. Import bedoel ik.
ikke schreef:goldenarrow schreef:Ik zou voor dat budget gewoon naar Spanje/Portugal gaan en daar een paard kopen. Ben je waarschijnlijk een stuk goedkoper uit voor meer kwaliteit en een paard dat al veel meer kan dan M-niveau
Ik las eerst 2k en dacht: oh jee het volgende ellende-verhaal maar nee, voor 20k moet je prima kunnen slagen voor een goede, gezonde PRE.
Ik zou dan inderdaad ook in Spanje gaan kijken maar ik heb ook Spaans sprekende kennissen die weten waar het over gaat aangaande paarden en die contacten aldaar hebben. Heb je dat niet, zou ik wat voorzichtiger zijn al is het nog steeds de moeite waard om daar te gaan kijken.
Plop1997 schreef:Zijn vandaag bij een paard gaan kijken. Hieraan klopte het wel allemaal gelukkig. Het was een mega lieve merrie en we konden allebei heel vertrouwd op haar wegrijden. Het tikt ook alles van ons eisenlijstje na op misschien de schofthoogte van 1.62. Normaal zou de schofthoogte wel kunnen maar ze is iets minder barok gebouwd dan bij alle andere friezen waar we ooit op hebben gereden. Dit is alleen echt een punt omdat mijn vriend 1.87 is. Onze tinkerfries kruising Valentijn is dezelfde lengte maar wel 2x zo breed. Voor de koets is dit wel gunstig mochten we ze ooit samen in het span willen zetten.
We gaan er goed over slapen maar hadden wel een zeer positief gevoel. Eigenlijk zouden we graag nog een keer gaan kijken met onze instructrice erbij maar het is 2 uur rijden.![]()
Mochten wel ook bij onze eigen dierenarts keuren en dan kwam ze hem zelfs helemaal brengen dus dat is ook heel fijn.
Plop1997 schreef:Zijn er misschien bokkers die even mee kunnen kijken naar de filmpjes? Niet alleen voor de lengte maar ook voor hoe ze loopt?
Onze instructrice en een van onze vriendinnen denken achter iets te zien. Je kan niet helemaal je vinger er op leggen maar het is alsof het soms even hapert ofzo. De meeste die ik de videos heb gestuurd, ook die heel kritisch kunnen kijken zien het verder niet. Ikzelf moest ook heel goed kijken dus het is fijn als een onafhankelijk iemand even mee kan kijken.