Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Tinka schreef:Als ik bel leg ik er een briefje naast en schrijf ik het op, in het Frans en Nederlands. En ik herhaal het nog een keer ook.
Muga schreef:Oh wat een pech, al die zenuwen voor niks!
Op naar vrijdag.
Ik, als beelddenker, wil niet verder denken over die manier van Solstice vieren.
Met andere manieren van feestvieren doe ik wel mee. Maar die sla ik over.
tamary schreef:Aantal van dat soort feesten heeft over vuur springen als onderdeel om van ongewenste zaken af te komen. Kleding vliegt een stuk makkelijker in de fik dan naakte mensen, dus vandaar de component naakt in zulke feesten. Warmte van het vuur maakt het meteen minder koud zonder kleren. Maar van mij hoeft het ook niet zo.
Jet schreef:Oef, wat naar dat de afspraak verkeerd was doorgekomen. Nu nog langer peentjes zweten voor Erwin. Hopelijk gaat het vrijdag goed en valt het hem achteraf mee!
En bij een zomer-zonnewende kan ik me nog iets voorstellen bij naakt dansen, hier heb je tenslotte ook de dag van het naakt tuinieren ( ik zie nu dat het internationaal is, maar ik sla graag over): https://www.fijnedagvan.nl/info/interna ... tuinieren/ .
Prairy schreef:Ik ben ook niet de meest sexy thuis
10+ kilo aangekomen door overgang en pil daarvoor, niet werken, maar wel in de tuin en in huis, en veel alleen thuis. Helpt niet om je leuk aan te willen kleden
Tinka schreef:Ik loop in de winter altijd in makkelijke kleding. In de zomer wel een korte broek en hemdje. Maar bij de paarden meestal een lange broek ivm de steekbeesten. Of ik moet mij insprayen met insevtenspul. En als ik ergens heen ga ook wel een leuk jurkje oid. Maar niet zo vask, had afgelopen zomer kleding in de kast die ik helemaal niet aan heb gehad.
Sintara schreef:Ik ben zon type dat in de zomer in een jurkje naar stal gaat en daar supercharmant western laarzen of judphurs ofzo onder aan doetmaar ook wel regelmatig in korte broek en dan zonder zadel even rondhobbelt.