Hevonen schreef:Wij zijn zóó levenloos
L-E-V-E-N-L-O-O-S , dat zijn wij: LEVENLOOS
^^ onze yell past precies bij ons

Moderators: Firelight, Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight
Hevonen schreef:Wij zijn zóó levenloos
Cowgirltjuh schreef:Ja ik wou een zwarte arabier kopen in de plaats van een eend, maar ik mocht alleen paarden rijden... en de zwarte arabier, vertelde ze mij in de winkel, behoorde tot de kippen soort.. nja, dan houdt het op he. En zwarte arabieren zijn mij veeeeeel te goedkoop, bah, het moet wel duur zijn hoor!
Cowgirltjuh schreef:Ja ik wou een zwarte arabier kopen in de plaats van een eend, maar ik mocht alleen paarden rijden... en de zwarte arabier, vertelde ze mij in de winkel, behoorde tot de kippen soort.. nja, dan houdt het op he. En zwarte arabieren zijn mij veeeeeel te goedkoop, bah, het moet wel duur zijn hoor!
Malou_Fenja schreef:ik snap trouwens niet waarom jullie shetlanders invriezen...ik eet ze gewoon gelijk op
ladypaard schreef:Cowgirltjuh schreef:Ja ik wou een zwarte arabier kopen in de plaats van een eend, maar ik mocht alleen paarden rijden... en de zwarte arabier, vertelde ze mij in de winkel, behoorde tot de kippen soort.. nja, dan houdt het op he. En zwarte arabieren zijn mij veeeeeel te goedkoop, bah, het moet wel duur zijn hoor!
koop je een koe!
lascolover schreef:Malou_Fenja schreef:ik snap trouwens niet waarom jullie shetlanders invriezen...ik eet ze gewoon gelijk op
ingevroren is veel lekkerder![]()
Malou_Fenja schreef:ik snap trouwens niet waarom jullie shetlanders invriezen...ik eet ze gewoon gelijk op
Hevonen schreef:Als we zo doorgaan hebben we straks geen sociaal leven meer
lascolover schreef:Cowgirltjuh schreef:Ja ik wou een zwarte arabier kopen in de plaats van een eend, maar ik mocht alleen paarden rijden... en de zwarte arabier, vertelde ze mij in de winkel, behoorde tot de kippen soort.. nja, dan houdt het op he. En zwarte arabieren zijn mij veeeeeel te goedkoop, bah, het moet wel duur zijn hoor!
Hevonen schreef:Als we zo doorgaan hebben we straks geen sociaal leven meer
lascolover schreef:Malou_Fenja schreef:ik snap trouwens niet waarom jullie shetlanders invriezen...ik eet ze gewoon gelijk op
ingevroren is veel lekkerder![]()
mireltjuh schreef:Hevonen schreef:Als we zo doorgaan hebben we straks geen sociaal leven meer
Die heb ik al niet meer
Malou_Fenja schreef:snap trouwens niet waarom jullie shetlanders invriezen...ik eet ze gewoon gelijk op